Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja den ”epoken” som lever vidare idag i allra högsta grad har nog inte direkt gått i graven utan utvecklats och spritt sej från Universiteten på östkusten till övriga världen.Ja, vissa epoker gick kanske i graven av en anledning...
Ja så kanske det är! Kan enbart tala av den erfarenhet jag har, vilket är Carmina, EG, Cheaney, och C&J.Alla C&J (möjligtvis med undantag av 365) är ju smala...
Att kalla skor som avviker från C&J:s standard för bastanta kan missuppfattas. Trickers 4444 är en bastant läst!
Vilket läder o färg är det? Polo suede är det jag förknippar med SydneyPutsar upp C&J Sydney efter premiärveckan. Whisky ska enligt uppgift vara en bra sällskapsdryck vid skoputsning, champagne funkar också.
Svart kalv. Primärt tänkte till att ha på jobbet. Finns i många färger samt i mocca.Vilket läder o färg är det? Polo suede är det jag förknippar med Sydney
Snygg sko! Tyvärr fungerar inte den lästen på min fot alls. Försökt många gånger i hopp om att det kanske skulle automagiskt bli bättre. Dock passar Crawford på 363 som en handske!Svart kalv. Primärt tänkte till att ha på jobbet. Finns i många färger samt i mocca.
To bad. Mitt problem är att den satt super i butiken. Fick ett nytt exemplar. Insteget har inte töjts på dessa så lite smärta efter några timmar i början men det börjar redan ta sig och vet att det kommer bli bra om ytterligare några timmars användning.Snygg sko! Tyvärr fungerar inte den lästen på min fot alls. Försökt många gånger i hopp om att det kanske skulle automagiskt bli bättre. Dock passar Crawford på 363 som en handske!
Härligt! Jag har märkt att bananformade läster fungerar bäst för mig -- annars får jag alltid ont i min stortå.To bad. Mitt problem är att den satt super i butiken. Fick ett nytt exemplar. Insteget har inte töjts på dessa så lite smärta efter några timmar i början men det börjar redan ta sig och vet att det kommer bli bra om ytterligare några timmars användning.
Var lite sugen på den i polo suede men får bli ett par cavendish i polo suede nästa gång istället då 325 sitter bra på mej.Svart kalv. Primärt tänkte till att ha på jobbet. Finns i många färger samt i mocca.
GrymmaPaketöppning, sommarsko nr 2. Oavsett om det är skor eller klockor är gröna boxar ett säkert val.
Inte så originellt men ack så sköna (efter att ha provat X antal märken och modeller). Ville ha ett par lite mer formella så skinn fick det bli.
Nu hoppas vi på sol så att de kommer till sin rätt.
Snygga! Vad är det för märke och modell?Packat upp vår/sommarskorna
Det är ett par Lloyd Paxton!Snygga! Vad är det för märke och modell?
NågonNågon med mindre fötter (UK5 E) som är sugen på ett par schyssta loafers till våren/sommaren? Crockett & Jones Cavendish i mörkbrun mocka. Jag har fått inse att de är för små (Kör UK6 i mina EG pennies som skall tjänstgöra till våren.
Hade inte förvånat mig om det var samma sko, bara bilder i olika ljus.Har en snabb fråga som jag hoppas någon kan hjälpa mig svara på. Funderar på ett par Buttero till sommaren och har hittat dessa på Care of Carl:
Men så hittade jag även denna modell när jag googlade lite:
Vet någon vad den nedre modellen heter och om man kan få tag på den någonstans? Har nästan bara hittat den övre när jag letat runt.
Hade inte förvånat mig om det var samma sko, bara bilder i olika ljus.
https://www.lester.se/varumarken/buttero/buttero-tanino-sand-suede denna ser lik ut.
Haha dumt eller inte får tiden utvisa
Skulle skickat tillbaka, som att få en randig och en prickig socka Två helt olika färger i min värld.Hej! Första inlägget här i tråden och hoppas jag kan få lite hjälp av er kunniga. Jag tar snart examen och tänkte det var dags att köpa mig ett par riktiga skor. Valet föll på ett par Loake Badminton 2 som ni ser nedan. Klickade hem lite olika storlekar från nätet, men visst är det olika nyanser på dojorna? Är detta något som är normalt eller har de tabbat sig på CoC? En annan fråga, jag står och pendlar lite mellan två storlekar.. Brukar skorna töja sig något eller ska jag gå på den lite större? Hade även gärna tagit emot tips på produkter som passar bra till just dessa skor. Ni får ursäkta men är helt novis när det kommer till annat än sneakers haha. Tack!