Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart köpte du dem?
Vart köpte du dem?
Hur är de i stroleken?Köpte dom på skolyx
https://www.skolyx.se/sv/skor/307-penny-loafer-ljusbrun-mocka.html
Jag har rätt små fötter så det är inte alla som har mindre än UK6. Spontant är jag riktigt nöjd!
Hur är de i stroleken?
Har man redan en bra grund på dem brukar det gå undan! Ser ut som paret längst till höger skulle må bra av lite pigment på tårnaBlev en av express-puts på bruna skorna. Förvånandsvärt nöjd med resultatet då jag la ca 40 min på 4 par
Stämmer! Känns gött att slippa lägga ner en evighet på varje sko!Har man redan en bra grund på dem brukar det gå undan! Ser ut som paret längst till höger skulle må bra av lite pigment på tårna
Kör spitshine på tån så kmr det bli grymtStämmer! Känns gött att slippa lägga ner en evighet på varje sko!
Håller med! Har försökt att få samma nyans på skorna med brun skokräm men tyvärr så har de gått halvbra :/
Får bli helgens aktivitetKör spitshine på tån så kmr det bli grymt
Liten försiktig undran kring skosnörena; röda? Ska det vara så?Stämmer! Känns gött att slippa lägga ner en evighet på varje sko!
Håller med! Har försökt att få samma nyans på skorna med brun skokräm men tyvärr så har de gått halvbra :/
[/QUOTE
Haha! De är mina casual friday skor som matchas med röd slipps dock så har de med tiden tappat färg och går mot rosa. Ska införskaffa nya vinröda snart Vill se mig själv som en glad färgklick i en värld fylld av svarta skor och svarta kostymerLiten försiktig undran kring skosnörena; röda? Ska det vara så?
Dagens casual matchning kanske förklarar de röda skosnörerna lite bättreLiten försiktig undran kring skosnörena; röda? Ska det vara så?
Hade föredragit bruna snören, men detta är ok det medDagens casual matchning kanske förklarar de röda skosnörerna lite bättre
Enligt min personliga uppfattning skulle det lira bättre (i vinröd nyans) med skor i mörkbrun mocka.Dagens casual matchning kanske förklarar de röda skosnörerna lite bättre
Bra tips!Enligt min personliga uppfattning skulle det lira bättre (i vinröd nyans) med skor i mörkbrun mocka.
Jag tänkte mest på kombinationen av vinröda skosnören och bruna dojor. Bär själv inte loafers, men de är väl inte mer casual än dubbelmunkar.Bra tips!
Har sneglat en del på mocka loafers och håller på att bygga min capsule wardrobe så det kan bli ett inköp innan sommaren är slut.
Eller är mocka-loafers lite väl casual till outfitten?
Kör man röda snören så är nog moccaloafers betydligt mer kosher.Bra tips!
Har sneglat en del på mocka loafers och håller på att bygga min capsule wardrobe så det kan bli ett inköp innan sommaren är slut.
Lol.Kör man röda snören så är nog moccaloafers betydligt mer kosher.
Bra tips!
De blev ju ett jäkla tjöt om färgen på skosnörerna bättre?Kör man röda snören så är nog moccaloafers betydligt mer kosher.
Sorry, mitt fel. Klart du ska köra din grej om du vill! (men jag tycker det ser lugnare ut nu)De blev ju ett jäkla tjöt om färgen skosnörerna bättre?Önskar alla en fantastisk trevlig fredag!
Försöker hitta rätta stilen så all konstruktiv kritik är uppskattadSorry, mitt fel. Klart du ska köra din grej om du vill! (men jag tycker det ser lugnare ut nu)
Ja fast nu mååååååste du byta eller måla om kabellisten från TVn till vitt.De blev ju ett jäkla tjöt om färgen på skosnörerna bättre?Önskar alla en fantastisk trevlig fredag!
Tycker det var roligare med färgade snören...byt nu tillbaka omedelbums!De blev ju ett jäkla tjöt om färgen på skosnörerna bättre?
Önskar alla en fantastisk trevlig fredag!
Tycker det var roligare med färgade snören...byt nu tillbaka omedelbums!