D
Deleted member 5780
Guest
Det heter BILsko av en anledning. Maken till obra gåskor finns ej.Tack! Är väldigt skeptisk mot sulorna dock. Dessa små gummiploppar kan inte hålla för många promenader.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det heter BILsko av en anledning. Maken till obra gåskor finns ej.Tack! Är väldigt skeptisk mot sulorna dock. Dessa små gummiploppar kan inte hålla för många promenader.
Då ska du ju knappast köpa car shoes - båtskor är ingenting?Tack! Är väldigt skeptisk mot sulorna dock. Dessa små gummiploppar kan inte hålla för många promenader.
Inte jättesugen på båtskor tyvärrDå ska du ju knappast köpa car shoes - båtskor är ingenting?![]()
Promenerat rejält i mina två-tre somrar. Nu är de slutkörda. Är Tods prisvärda? Nej, det tycker jag inte. Däremot https://www.drivingshoe.com/sv/herr/bilskor-penny-bar/Kan nån tipsa om ett bra schyssta moccasiner/bilskor (eller liknande modeller) i navy mocka?
Charmen är ju lite att de inte har en riktigt sula. 4k är dyrt i förhållande till vad man får.T.ex dessa ser lite vettigare ut i sulan: https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/tods-doppia-city-gommino-carshoe-navy-suede.html
Men väldigt dyra.
näFinns det något att göra åt dessa sprickor? FÖrstår att man inte direkt kan få bort det men kan man göra det "bättre"?
![]()
![]()
![]()
Bara att slänga skulle jag säga.Finns det något att göra åt dessa sprickor? FÖrstår att man inte direkt kan få bort det men kan man göra det "bättre"?
![]()
![]()
![]()
Finns det något att göra åt dessa sprickor? FÖrstår att man inte direkt kan få bort det men kan man göra det "bättre"?
![]()
![]()
![]()
Ser ut som vanliga espadrillos? Och lite stora?Sommar/semesterskor från morjas. Hit or miss?
![]()
![]()
Fattar inte grejen med sportiga skor som inte får vara sportiga, men både NB och Adidas har vintage löparskor-inspirerade sneakers i mängder av färger och kanske i Adidas fall även möjliga att konfigurera. Kika på Adidas.se.![]()
Lite sugen på liknande sneakers som dessa Santoni. Men inte så sugen på att betala ~3.5k
Någon med några uppslag? New Balance tänker jag spontant men kanske blir lite för ”sportiga” till lite mer dressade byxor?
Liknande prisnivå, men Buttero har några schysta i sådant utförande. Skulle dessutom hålla Buttero högre än Santoni.![]()
Lite sugen på liknande sneakers som dessa Santoni. Men inte så sugen på att betala ~3.5k
Någon med några uppslag? New Balance tänker jag spontant men kanske blir lite för ”sportiga” till lite mer dressade byxor?
Balansgång det där. De blir ju oftast lite för plottriga. Sportigt men avskalat likt de på bilden är jag ute efter.Fattar inte grejen med sportiga skor som inte får vara sportiga, men både NB och Adidas har vintage löparskor-inspirerade sneakers i mängder av färger och kanske i Adidas fall även möjliga att konfigurera. Kika på Adidas.se.
Absolut håller med! Dom får åka tillbaka för en storlek mindreSer ut som vanliga espadrillos? Och lite stora?
...som sagt kan man konfigurera många modeller själv på adidas.se. Då behöver man inte välja tolv olika färger om man inte villBalansgång det där. De blir ju oftast lite för plottriga. Sportigt men avskalat likt de på bilden är jag ute efter.
Reebok classic leather, lite sportiga kanske men för 400kr är det ett kap.Balansgång det där. De blir ju oftast lite för plottriga. Sportigt men avskalat likt de på bilden är jag ute efter.
Tack för tipset, blev en beställning för min del.Reebok classic leather, lite sportiga kanske men för 400kr är det ett kap.
https://www.reebok.se/classic-leather-montana-cans-collaboration/CM9608.html
![]()
Tunt och stelt/styvt läder på Yanko; personligen inte imponerad av dem. Om du har cash, kör c&j. Om du vill spara in, kör Yanko. Båda kmr fungera.Någon här som har testat Yankos fullbrouge med gummisula?
Sitter och planerar höstens inköp och väljer mellan Yanko och CJ. Då yanko kostar ca halva priset av CJ så undrar jag om det är lönt att snåla.
Vad tycker panelen, satsa på CJ direkt eller köra på Yanko?
![]()
![]()
Bara att slänga skulle jag säga.
Bara att komplettera med en klanderfri outfit och njuta av patinan!
Kolla in prins Charles skor från 1971, som han fortfarande använder.
Penny loafers när det vankas semester, 5 dagar till sen stänger jag ner.![]()
Har du en bild ?Bara att komplettera med en klanderfri outfit och njuta av patinan!
Kolla in prins Charles skor från 1971, som han fortfarande använder.
Tackar för tipset, mycket nöjd!Reebok classic leather, lite sportiga kanske men för 400kr är det ett kap.
https://www.reebok.se/classic-leather-montana-cans-collaboration/CM9608.html
![]()