Visa gärna upp slutresultatet sen!Nä fastnade för sulan i Googlesökandet bara. Plockade upp ett par RM för 2 min sedan som håller på att sulas om till nån vintervariant i skrivande stund![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visa gärna upp slutresultatet sen!Nä fastnade för sulan i Googlesökandet bara. Plockade upp ett par RM för 2 min sedan som håller på att sulas om till nån vintervariant i skrivande stund![]()
Har du fått några skor ännu?Tack för tipset, blev först en order på ett par Comfort Craftsman i Chestnut, men jag ångrade mig senare och ville ha chocolate suede istället. Fick kontakt med Freddie som är en av grundarna, och de fixade det utan några som helst bekymmer.![]()
Visa gärna upp slutresultatet sen!har själv funderat på om de kan vara värt att sula om ett par RMW till vintersula
![]()
Sparsulan ska nog göra sitt jobb väl.Ehm kollade först nu. Kollade inte i butiken hos lokala skomakaren jag stödköpte hos. Räcker denna sula när det blir halt? Inte helt nöjd med klacken i brun färg heller. Något standard eller ska jag be han sula om?
![]()
![]()
Ringde honom nu. Är tydligen standard. Han visste inte varför men var 1000%. Nåt RM kör med. Är inte samma färg i profil som du ser på bilden. Någon som kan bekräfta?Sparsulan ska nog göra sitt jobb väl.
Men vilken klåpare som satt en brun häl på svarta skor.
Jag har aldrig ägt ett par svarta RMW så kan ej svara på det, men låter ju väldigt lustigt.Ringde honom nu. Är tydligen standard. Han visste inte varför men var 1000%. Nåt RM kör med. Är inte samma färg i profil som du ser på bilden. Någon som kan bekräfta?
Jag har aldrig ägt ett par svarta RMW så kan ej svara på det, men låter ju väldigt lustigt.Ringde honom nu. Är tydligen standard. Han visste inte varför men var 1000%. Nåt RM kör med. Är inte samma färg i profil som du ser på bilden. Någon som kan bekräfta?
Yes. Standard. Mina svarta har samma färg.Ehm kollade först nu. Kollade inte i butiken hos lokala skomakaren jag stödköpte hos. Räcker denna sula när det blir halt? Inte helt nöjd med klacken i brun färg heller. Något standard eller ska jag be han sula om?
![]()
![]()
Finns att hämta, men är i Spanien med jobbet så har inte hunnit hämta dem.Har du fått några skor ännu?![]()
Sparsulan funkar men tänk på att det i grunden fortfarande är en lädersula. Mao stå inte stil i snömos eller vattenpölar allt för längeEhm kollade först nu. Kollade inte i butiken hos lokala skomakaren jag stödköpte hos. Räcker denna sula när det blir halt? Inte helt nöjd med klacken i brun färg heller. Något standard eller ska jag be han sula om?
![]()
![]()
Skumt, mina är svarta.Ringde honom nu. Är tydligen standard. Han visste inte varför men var 1000%. Nåt RM kör med. Är inte samma färg i profil som du ser på bilden. Någon som kan bekräfta?
Ja oerhört tråkigt, speciellt när det bara är på ena foten ocksåkänner igen det där. Shit vad man kämpat och pinat sig med just loafers..man vill så gärna att de ska passa och tänker att de ska mjukna. Är det us eller uk 6 på dem?
När du har så smala jeans. Prova att gör några vik ist för att det veckar sig så mycket på bootsen. Testa det och kör över flärpsÖver flärps eller under? Kör i princip enbart svarta jeans.
![]()
Okej bara undrade för oftast anger man ju i uk men tänkte att eftersom de där är från USA kanske de kör us storlekar. Men borde vara samma då om du har samma på eg. Lite drömsko för mig personligen men har uk7...Ja oerhört tråkigt, speciellt när det bara är på ena foten ocksåBra fråga faktiskt, står inte på boxen men bär UK6 i EG Piccadilly och skulle säga att de är samma storlek.
Bild från insida sko:
![]()
Kanske ska prova det. Senast jag rullade jeans var för 20 år sedan då jag lyssnade indiepopNär du har så smala jeans. Prova att gör några vik ist för att det veckar sig så mycket på bootsen. Testa det och kör över flärps
Skumt, mina är svarta.
Visserligen deras gummisula och skorna har några år på nacken så ändring kan ha skett.
![]()
På med byxorna, på med skorna och låt det bli som det blir. Om en är över och en är under - whateverÖver flärps eller under? Kör i princip enbart svarta jeans.
![]()
Nu är det disco att vika=DKanske ska prova det. Senast jag rullade jeans var för 20 år sedan då jag lyssnade indiepop![]()
Över flärps eller under? Kör i princip enbart svarta jeans.
![]()
Det enda rimliga är vad @ErikDg säger! Även om man skulle ha lite normalbreda byxor så ser det inte bra ut om man visar flärparna (IMHO)!När du har så smala jeans. Prova att gör några vik ist för att det veckar sig så mycket på bootsen. Testa det och kör över flärps
Det är svarta men svart gummi blir med åren lite grådaskiga. I jämförelse med ett par bruna så syns det tydligareDock ser de direkt brungrå ut. Speciellt i kontrast till den svarta skokrämen som smugit ner under klacken.
Det är svarta men svart gummi blir med åren lite grådaskiga. I jämförelse med ett par bruna så syns det tydligare
![]()
Som sagt....hoppas ingen kollar dettaMan får ju hoppas ingen får reda på vad vuxna karlar håller på med på med... men fick springa och kolla och inget av mina bruna par är närheten så rödbruna som paret till höger utan mer åt det obestämbara vänstra hållet.
Där ser det ut att vara samma färg rakt igenom. Verkar nästan som att den svarta sulan inte finns kvar längre utan ersatts med den mörkbruna?Mitt bidrag i debatten
![]()
![]()
Kör lite skokräm på klacken och inte bara läderskivorna utan även gummit. Som du ser på mitt svarta par så kör jag lite svart kräm på hela klacken och även på insidan mot framfoten (därför lite rester kvar på sulan)Det enda som jag (och andra) reagerat tidigare angånde RMW är att vissa delar (sett från sidan) av klacken kan bli lite grådaskiga. Min klack sett från sidan (bruna kängurukängor):
![]()