Ehm kollade först nu. Kollade inte i butiken hos lokala skomakaren jag stödköpte hos. Räcker denna sula när det blir halt? Inte helt nöjd med klacken i brun färg heller. Något standard eller ska jag be han sula om?
Sparsulan ska nog göra sitt jobb väl.
Men vilken klåpare som satt en brun häl på svarta skor.
Skumt, mina är svarta.
Visserligen deras gummisula och skorna har några år på nacken så ändring kan ha skett.
Man får ju hoppas ingen får reda på vad vuxna karlar håller på med på med... men fick springa och kolla och inget av mina bruna par är närheten så rödbruna som paret till höger utan mer åt det obestämbara vänstra hållet.
Det är svarta men svart gummi blir med åren lite grådaskiga. I jämförelse med ett par bruna så syns det tydligare
Som sagt....hoppas ingen kollar detta
Vuxna män diskuterar sulor...
Blev själv nyfiken och det ser ut som det verkar finnas svart, mörkbrunt och rödbruna sulor.
Bild två är för att visa skillnad mellan brun och svart, även om den svarta nu har några år på nacken så skiljer den mot den mörkbruna. Färgskillnaderna syns tydligast mot hälen då slitaget är minst där.
Men vänta nu! Pratar vi om färgen på...undersidan av sulan (det som någon aldrig någonsin ser...)? Isf ska vi nog se till att ingen vet vad som faktiskt bekymrar oss!Börjar bli som den där bilden med klänningen för något år sedan.
Är inte övertygad. Lädret är svartare. Saknar dock bruna RMW att jämföra med och har aldrig upplevt sulan som brun irl.