Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg uppsättning! Nästan så jag funderar på att byta jobb för att få ha mer sådana till vardagsNågra av veckans dojjor:
Saint crispin
![]()
Trickers
![]()
Alfred sergent
![]()
Loake
![]()
Var köper ni löparskor om ni handlar online? Har funderat på start-fitness, några vänner rekommenderar dem varmt. Däremot varkar de inte sälja halva storlekar (?). Finns det någonstans de säljer halvor?
Annars får man lägga till 400kr för att få sin storlek här hemma...
Var köper ni löparskor om ni handlar online? Har funderat på start-fitness, några vänner rekommenderar dem varmt. Däremot varkar de inte sälja halva storlekar (?). Finns det någonstans de säljer halvor?
Annars får jag lägga till 400kr för att få rätt storlek här hemma...
Okej! Skorna jag tänkte på var Nike LunarEclipse +4 i storlek 41.5. 42:an var för stor på längden och 41:an för små i bredd/längdJag har handlat både från Startfitness och Wiggles (plus någon UK-sajt till som jag inte minns namnet på) och har fått väldigt bra service därifrån. När jag köpte från Startfitness hade de absolut halva storlekar (köpte Saucony Kinvara och några par Puma) så vilken sko/modell saknar de halvstorlekar på?
Tack! Nike själva hade hade samma pris som i butik och Prodirectrunning hade samma pris som startfitnessProdirectrunning vid onlineköp. Annars är det alltid Nike butik
Alltid Adidas på bygget tills jag får klagomål av skyddsombudet och får ta fram mina skyddsskor
![]()
Alltid Adidas på bygget tills jag får klagomål av skyddsombudet och får ta fram mina skyddsskor
![]()
Vad säger skyddsombudet om din episka klocka då?![]()
Haha, Stan Smith Primeknit sålde ut snabbare än man säger Stan Smith. Ingen som knep ett par i 8.5 som ångrat sig?
Är det finskor för hela slanten här inne? Bara jag som kör sneakers haha?
Hursomhelst, blir dessa klassiker idag.
![]()
Inte hela slanten! Halva slanten! Hade på mig Carminas dubbelmunkar igår och idag är det Comme des Garçons x Converse. Att varva finare skor med tygskor är det bästa av två världar! Som en påse Gott & Blandat (utan lakrits)![]()
Jag jagar svarta commes des garcons går sådär hahaInte hela slanten! Halva slanten! Hade på mig Carminas dubbelmunkar igår och idag är det Comme des Garçons x Converse. Att varva finare skor med tygskor är det bästa av två världar! Som en påse Gott & Blandat (utan lakrits)![]()
Jag jagar svarta commes des garcons går sådär haha
Jävligt svårt att lästa ut över fotbladet, om det är där det är för tight. Har du jagat Northcote tidigare?
Snyggt Fabian! Härlig patina.