almeyero
Silver
![]()
Plockade upp ett par nya Roshes idag
Roshe Run är de överlägset skönaste skorna. 3 par för mig redan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Fick bli ett par Carmina från skoaktiebolaget, mycket trevlig butik.
![]()
Var klassar ni in John Lobb kvalitetsmässigt?
Ovanför Carmina antar jag? Ovanför C&J?
Jag har aldrig ägt några så jag har ingen egen erfarenhet, men priset ligget betydligt högre än de märken du nämner (alltså i häradet dubbelt så mkt eller kanske tom mer). Det är också ett gammalt "fint" märke som bla Prins William bär.Var klassar ni in John Lobb kvalitetsmässigt?
![]()
Jag har aldrig ägt några så jag har ingen egen erfarenhet, men priset ligget betydligt högre än de märken du nämner (alltså i häradet dubbelt så mkt eller kanske tom mer). Det är också ett gammalt "fint" märke som bla Prins William bär.
Lobb är helt klart i topp när det kommer till skor som finns i verkligheten (ja, ni förstår vad jag menar...) tillsammans med Edward Green. Till samma brittiska treenighet brukar även unga, extraordinära och väldigt kontinentalt svängiga Gaziano&Girling räknas.
Kul att se två skor i JLs berömda "Museum Calf" även om jag tror att det här måste vara den nyare generationen (efter att man bytte ifrån Ilcea i samband med dess finansiella svårigheter).
Var klassar ni in John Lobb kvalitetsmässigt?
Mina är från John Lobb Paris vilket är det Hermés-ägda företaget och har Museum lädret från Ilcea. Är riktigt nöjd med skorna och antar som det har sagts tidigare att de är i samma klass som Edward Green och Gaziano&Girling.
Tack!snygga!
Är det på 348 lästen?
Hej,
Kan någon vänlig förklara för mig när det är dags att lägga på en slitsula på sina lädersulade skor? För mig är det inte försvarbart att göra en omsulning med läder.
Jag har själv svårt att bedöma när man ska lägga på en slitsula och är orolig att jag ska slita för mycket på lädersulan så att det blir galet på något sätt.
Någon som kan hjälpa mig? Bifogar en bild på en sula, är det dags? och om inte, när är det dags? när inget av sömmen syns?
![]()
Beställde ett par idagFarsan och jag kör Vans idag.
![]()
![]()
Efter en viss irritation på vår statligt finansierade Posttjänst anlände dessa skönheter, ännu snyggare irl faktiskt.