Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Utplockat på 42 också, knep sista paret loafers!Myrqvist kör sample sale i garaget på Grev Turegatan 30 några timmar till idag. Var jävligt lite i storlek 43, men för alla andra fanns det en del att välja på. Fick i alla fall tag i en ljus mockakänga för 1100. Fanns även en hel del mössor och handskar till bra pris.
Så jävla stort är väl inte 46,5 ändå? Inte direkt så man behöver specialbeställa då.Rejäla båtar...
Rejäla båtar...
”Visas och avhämtas:Så jävla stort är väl inte 46,5 ändå? Inte direkt så man behöver specialbeställa då.
Mina RMW börjar bli alldeles för slitna (sprickor) och jag är ute efter ett par nya liknande kängor. Tycker att 5k är i överkant och funderar på att testa något annat än RMW. Någon som har tips? Loake, myrqvist osv?
Mina RMW börjar bli alldeles för slitna (sprickor) och jag är ute efter ett par nya liknande kängor. Tycker att 5k är i överkant och funderar på att testa något annat än RMW. Någon som har tips? Loake, myrqvist osv?
Har tipsats om detta långt tidigare men verkar fortfarande gälla. Nu vet jag ju inte var du bor eller har för strl. men helt klart prisvärt alternativ om brunt är ok.Mina RMW börjar bli alldeles för slitna (sprickor) och jag är ute efter ett par nya liknande kängor. Tycker att 5k är i överkant och funderar på att testa något annat än RMW. Någon som har tips? Loake, myrqvist osv?
Ohhh tack för detta! Bor i Göteborg så jag får väl kika förbiHar tipsats om detta långt tidigare men verkar fortfarande gälla. Nu vet jag ju inte var du bor eller har för strl. men helt klart prisvärt alternativ om brunt är ok.
https://feetfirst.se/sok?query=chatsworth
Klickade hem ett par Berwick 1707 Chelsea svarta under black friday. Betalade 1700:- då och jag är nöjd med skorna för den pengen.
Fri frakt dessutom.
Ligger lite högre nu, men deras nyhetsbrev ger 10%, så du hamnar på jämna 2000:-.
Fortfarande värt i min värld.
Högre standard än GANT, Lloyd m.m
Men kanske inte riktigt på samma nivå som Loake.
Dock satt Loake’s chatsworth inget bra på min fot, så valet var enkelt.
Ingen koll på Myrqvist, men vad jag har läst i tråden jag låter det inte så imponerande.
Länk:
https://www.afinepairofshoes.co.uk/collections/berwick-1707?page=1
Går inte i Oxfords till vardags men de jag har har varit väldigt bra sett till priset. Jag är nöjd och hade säkert köpt ett par till om jag behövde fler färger än svart.Någon som har erfarenhet av Skolyx instegs(no pun intended)Oxfords?
https://www.skolyx.se/sv/oxfords/493-skolyx-svart-cap-toe-oxford.html
Tar tacksamt emot lite info om era erfarenheter!
(ser ut att vara bra bang for the buck)
Någon som har erfarenhet av Skolyx instegs(no pun intended)Oxfords?
https://www.skolyx.se/sv/oxfords/493-skolyx-svart-cap-toe-oxford.html
Tar tacksamt emot lite info om era erfarenheter!
(ser ut att vara bra bang for the buck)
Värdefull input!Jag har ett par bruna cap toe oxfords från Skolyx. Detta är mitt enda par skor från Skolyx egna märke, så mina erfarenheter behöver inte nödvändigtvis gälla hela linjen.
Skinnet i skorna är väldigt stelt och inte särskilt medgörligt. Det verkar även vara lite lotteri med faktisk kvalitet på skinnet - min vänstra sko ser fortfarande fin ut, men den högra utvecklade s k loose grain redan efter den första användningen, och detta har bara blivit värre. Totalt har jag använt skorna vid ett 20-tal tillfällen.
Jag skulle istället rekommendera Yanko som ligger i ungefär samma prisklass, alternativt Loake 1880 som ligger ca en tusenlapp högre.
Värdefull input!
Har siktet inställt på Loake redan men tänkte låta "rotationsdojan" utgöras av Skolyx men då gör jag nog klokt i att lyssna på din rek.
Stort tack!
Riktigt bra! Är de Alden?Mjukisbyxor o tofflor
Tack!Riktigt bra! Är de Alden?
Skulle välja Myrqvist över loake. Bättre pris plus att det likt dina RMW är en whole cut. Tycker personligen inte att det är snyggt med de två sömmarna som ofta finns nedanför resåren. Har dock ingen personlig erfarenhet av deras Chelsea boots. Endast loafers vilket jag är mycket nöjd över.Mina RMW börjar bli alldeles för slitna (sprickor) och jag är ute efter ett par nya liknande kängor. Tycker att 5k är i överkant och funderar på att testa något annat än RMW. Någon som har tips? Loake, myrqvist osv?