2.Hör ganska olika åsikter om myrqvist, vissa upplever dem som kanon, vissa är missnöjda med både material och konstruktion (och service, se några sidor bakåt ). Vet att de flyttade sin produktion för några år sen, kan ju vara så att de håller bra kvalle nu. Meermins vanliga linje gör väl i kina, men håller helt ok kvalle tycker jag, en vet vad en får. Utifrån min erfarenhet känns meermin som ett mer safe bet än myrqvist men om dom har bra styr på kvallen nu är de ju kul att stötta svenska initiativ. Meermin säljer f ö subs på ebay under nicket goodyearshoes så finns det nått där, kan de va en bra deal.
3. Kan def rekommendera skolyx egna, å om en kan gå upp några hundringar är yanko grymma grejer för pengarna. Kan en lägga lite mer är tlb bra, speciellt deras spjutspets artista, sjuk value. Cj är def kul men ganska mkt pengar. Amblier kan vara kul med, sabot som tagit fram å de brukar ha koll, där får en dessutom med lästade block. Sen är skoaktiebolagets egna också bra vad jag hört. Finns hur mkt som helst