Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag håller med ovanstående omdömen om Carmina!Tack, då blir det till att beställa Carmina.
Tack, då blir det till att beställa Carmina.
God kväll panelen!
Trött i fötterna efter ca 17 timmar ståendes och gåendes. Idag igen. Tänkte att jag nog behöver köpa ett par sneakers för att ge fötterna lite mjukt underlag och lade således ett par diffusionsöppna Nikes för en femhunka i min virtuella kundkorg. Men då slog det mig. 34 år gammal, Trivs bäst i mörka chinos alt otvättade jeans tillsammans med en finstickad ulltröja. T-shirt eller avslappnad skjorta varmare dagar.
Kan jag verkligen bära ett par klassiska Nike-trainers (om än enfärgade) eller är den ungdomens sötma och komfortabilitet sedan länge förbi?
Kör.God kväll panelen!
Trött i fötterna efter ca 17 timmar ståendes och gåendes. Idag igen. Tänkte att jag nog behöver köpa ett par sneakers för att ge fötterna lite mjukt underlag och lade således ett par diffusionsöppna Nikes för en femhunka i min virtuella kundkorg. Men då slog det mig. 34 år gammal, Trivs bäst i mörka chinos alt otvättade jeans tillsammans med en finstickad ulltröja. T-shirt eller avslappnad skjorta varmare dagar.
Kan jag verkligen bära ett par klassiska Nike-trainers (om än enfärgade) eller är den ungdomens sötma och komfortabilitet sedan länge förbi?
Precis, svårt att kunna ha ett par Nike 1960 när varumärket inte fanns...Ja det kan du, herregud... Det är 2020, inte 1960.
Det är nog bara du själva som kan svara på detKöpte c&j Harvard idag. Vänjer man sig? Känner mig som en farbror. Och ja jag ska ha strumpor i vilket känns kefft men kan inte gå utan på jobbet.
Behöver sommarpjuck utöver mina andra mer klassiska kostymskor. Kör connaught nu på sommaren och pembroke i övrigt.Det är nog bara du själva som kan svara på det
Om det lindrar din plåga lite så är det en klassisk sko du valt.
Sedan kommer ju såklart frågan, om du känner dig som en farbror- varför köpte du skorna?
Behöver sommarpjuck utöver mina andra mer klassiska kostymskor. Kör connaught nu på sommaren och pembroke i övrigt.
Känner mig som en farbror men kan lika gärna bero på att de är relativt nätta och jag är ovan. Måste fixa tunnare strumpor också
Snyggt, men vad är det som är så magiskt med chukka, är dessa mycket bekvämare än andra finskor?Ack så fel!
Rätt svar är såklart att man alltid ska ha chukkas i både mocka, vanligt läder och cordovan! Helst i en massa olika färger förstås!
De är ett snyggt och bra komplement till andra modeller. Gör sig väldigt bra till jeans t ex.Snyggt, men vad är det som är så magiskt med chukka, är dessa mycket bekvämare än andra finskor?
Nu väckte du köp-djävulen hos mig med. Avsaknar ett par loafers i läder, ska man slå till på de mörkbruna kanske..Nån som känner till Aurlands? Prisvärda vid 70% rabatt
https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/aurlands-penny-loafer-sand-suede.html
Haha. Ja det tycker jag. Dessvärre finns bara de blå i min storlek. Kan bli ett köpNu väckte du köp-djävulen hos mig med. Avsaknar ett par loafers i läder, ska man slå till på de mörkbruna kanske..
Skadar ju inte att testa och loafers i läder och inte mocka står ju faktiskt på inköpslistan. Vi testar!Haha. Ja det tycker jag. Dessvärre finns bara de blå i min storlek. Kan bli ett köp
Tycker de var direkt fula.Nån som känner till Aurlands? Prisvärda vid 70% rabatt
Dom ger mig lite konsultdojjor-vibbarTycker de var direkt fula.
Modellen såg lite tråkig ut, dessa såg bättre ut men blev inte klok på modeller.Nån som känner till Aurlands? Prisvärda vid 70% rabatt
Det är imponerande att både design och läst andas just Norge.Modellen såg lite tråkig ut, dessa såg bättre ut men blev inte klok på modeller.
Haha. Ja faktiskt. Och nej, det blev inget köpDet är imponerande att både design och läst andas just Norge.
Näbbstövelsloafers, aldrig sett tidigare.Modellen såg lite tråkig ut, dessa såg bättre ut men blev inte klok på modeller.
Det är imponerande att både design och läst andas just Norge.
Tycker dessa är lite charmiga, de andra på coc var själlösa.Näbbstövelsloafers, aldrig sett tidigare.
Det ser väldigt välgjorda ut, kan vara snygga när det väl sitter på foten.Tycker dessa är lite charmiga, de andra på coc var själlösa.