Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är inte Loake Aldwych rätt bra? På rea hos bäckmans nu.Tänkte köpa mig ett par svarta oxfords.
Vilka är bäst av ”budget”-alternativen egentligen? Morjas, Myrqvist, Skolyx m.fl.
Håller med, köp Loake på rea.Är inte Loake Aldwych rätt bra? På rea hos bäckmans nu.
Är inte Loake Aldwych rätt bra? På rea hos bäckmans nu.
Kollat där innan. Slut.Håller med, köp Loake på rea.
Tänkte köpa mig ett par svarta oxfords.
Vilka är bäst av ”budget”-alternativen egentligen? Morjas, Myrqvist, Skolyx m.fl.
Ingen egen erfarenhet av just dessa men de nämns i denna bloggpost om ”budget”-skor.Tänkte köpa mig ett par svarta oxfords.
Tänkte köpa mig ett par svarta oxfords.
På jakt efter mörkbruna dubbelmonks. De ska användas vid ett speciellt tillfälle och därutöver tror jag inte att jag kommer använda dem ofta alls vilket gör mig rätt obenägen att ge över 2500 kr vilket verkar vara det man får betala för vettiga skor.
Hur är det egentligen men Herrings billigare varianter tex Felcourt
https://www.herringshoes.co.uk/herring/felcourt_rubber-soled-double-monk-shoes/dark-brown
eller Illminster
https://www.herringshoes.co.uk/prod...17373&siteNavEvent=herringToHerringEquivClick
Kan de vara alternativ? Eller är det rentav bättre att köpa ett par tex Yanko och sedan sälja dessa om de inte används mer?
Letade begagnat men hittade inget. Testade myrqvist och loake innan det blev ett par i skolyx egna märke. Insett att jag egentligen borde ha G-läst men verkar inte vara helt enkelt att hitta i dubbelmunk. Tror att jag får nöja mig och se hur det funkar efter att jag gått in dem ordentligt.En "köpes"-annons här eller på Shoegazing kanske kan lösa behovet utan att det kostar så mycket?
Kollat Meermin?På jakt efter mörkbruna dubbelmonks. De ska användas vid ett speciellt tillfälle och därutöver tror jag inte att jag kommer använda dem ofta alls vilket gör mig rätt obenägen att ge över 2500 kr vilket verkar vara det man får betala för vettiga skor.
Hur är det egentligen men Herrings billigare varianter tex Felcourt
https://www.herringshoes.co.uk/herring/felcourt_rubber-soled-double-monk-shoes/dark-brown
eller Illminster
https://www.herringshoes.co.uk/prod...17373&siteNavEvent=herringToHerringEquivClick
Kan de vara alternativ? Eller är det rentav bättre att köpa ett par tex Yanko och sedan sälja dessa om de inte används mer?
Letade begagnat men hittade inget. Testade myrqvist och loake innan det blev ett par i skolyx egna märke. Insett att jag egentligen borde ha G-läst men verkar inte vara helt enkelt att hitta i dubbelmunk. Tror att jag får nöja mig och se hur det funkar efter att jag gått in dem ordentligt.
Kollat Meermin?
Vi som har G-fötter har inte jättemycket att välja på...Letade begagnat men hittade inget. Testade myrqvist och loake innan det blev ett par i skolyx egna märke. Insett att jag egentligen borde ha G-läst men verkar inte vara helt enkelt att hitta i dubbelmunk. Tror att jag får nöja mig och se hur det funkar efter att jag gått in dem ordentligt.
Kollade där. Har två par skor därifrån sedan innan men tycker båda är väl hårda i skinnet och svårt att få dem bekväma. Dessutom meckigt med retur ifall det inte passar. Så ville försöka undvika dem denna gången men de har ju faktiskt en riktigt fin dubbelmunk i G så man kanske måste vandra den vägen ändå...Kollat Meermin?
Nej, det verkar verkligen vara så.Vi som har G-fötter har inte jättemycket att välja på...
Ser inte riktigt ut som samma sko dock. Men egentligen inga konstigheter, man får bara göra om en hel del moment.Imponerande reparationsarbete av Trickers fabrik. Tydligen en hund som ligger bakom vandalismen. Bilder från Trickers instagram.
Imponerande reparationsarbete av Trickers fabrik. Tydligen en hund som ligger bakom vandalismen. Bilder från Trickers instagram.
GabucciEnkel fråga, vart får jag tag på Alden Cordovan Loafers i Göteborg eller Stockholm?
Tack! Såg dock på deras hemsida att de verkar vara slut i min storlek (UK9). Någon annan butik som har Alden?Gabucci
Frans Boone är duktiga på Alden.Tack! Såg dock på deras hemsida att de verkar vara slut i min storlek (UK9). Någon annan butik som har Alden?
Tänk på att Aldens skor är i US och inte UK så 0.5-1.0 stl upp mot din UK stl.Tack! Såg dock på deras hemsida att de verkar vara slut i min storlek (UK9). Någon annan butik som har Alden?
Tänk på att Aldens skor är i US och inte UK så 0.5-1.0 stl upp mot din UK
Barrie och Van motsvarar ungefär samma storlek som din vanliga UK-size.
Vilken model och vilken läst är du intresserad av?Tack! Såg dock på deras hemsida att de verkar vara slut i min storlek (UK9). Någon annan butik som har Alden?