Är väl någon av dessa som du tänker på: http://herrstil.se och http://skolyx.se.Vet att jag har läst om bra webhandel för att köpa skoblock i den här tråden. Nu hittar jag inte länken. Hjälp!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är väl någon av dessa som du tänker på: http://herrstil.se och http://skolyx.se.Vet att jag har läst om bra webhandel för att köpa skoblock i den här tråden. Nu hittar jag inte länken. Hjälp!![]()
Bra kombo!
Lite OT, någon som vågar avslöja en bra skräddare som inte kostar skjortan i Stockholm?
http://herrstil.seVet att jag har läst om bra webhandel för att köpa skoblock i den här tråden. Nu hittar jag inte länken. Hjälp!![]()
Exakt, något av de alternativen och då tillsammans med klubblazer av marint snitt. Jag har mest åkt tåg tor Norrping i dom.Yes, men det gäller endast i marina miljöer, eller var det på vattnet? En mycket viktig fråga.
Är väl någon av dessa som du tänker på: http://herrstil.se och http://skolyx.se.
Vet att jag har läst om bra webhandel för att köpa skoblock i den här tråden. Nu hittar jag inte länken. Hjälp!![]()
Tack alla för snabba svar! Hur kinkigt är det med storleken?
Det är viktigt.Tack alla för snabba svar! Hur kinkigt är det med storleken?
Vet att jag har läst om bra webhandel för att köpa skoblock i den här tråden. Nu hittar jag inte länken. Hjälp!![]()
Marckus
Fick också hem ett gäng premiumblock från Herrstil idag och kan intyga att storleken överenstämmer bra med några olika Loake som jag har testat (storlek 43 i mitt fall).Fick hem ett gäng från Herrstil idag. Följde deras rekommendationer och de passar perfekt. Riktigt fina!
Efter snart 22 år med skor från t.ex. "Dinsko" så har jag äntligen köpt mig ett par riktiga.
Jag har länge funderat på att beställa ett par Meermin Double Monks i mocka men har varit osäker på storleken. Efter att ha bollat några tankar med Ernesto så kom jag/vi fram till vilken storlek jag bör ha. Tack för hjälpen E!
Då var det dags att beställa vilket jag har gruvat mig för då jag har läst om väntetider uppemot 2 månader. Jag gick därför in på Blocket och kollade om det fanns några till salu, och där längst nere på blocketsidan fanns det ett par oanvända till salu i min storlek. Drog fort iväg ett mejl och fråga om dom var kvar och jodå det var dom. Efter en snabb prutning var dom på väg hem till mig!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag är supernöjd och dom passade som handen i handsken! Varför blev det Meermin och inte Crockett & Jones eller Carmina? Av den enkla anledningen att jag aldrig har ägt ett par riktiga skor så jag kan inte avgöra kvalitén. För att kunna uppskatta kvalitén hos dom bättre skotillverkare så måste man väl ha ägt ett par "sämre" skor innan?
Jag kan redan nu säga att det är en otrolig skillnad mellan t.ex. Dinsko och Meermin, ändå skiljer det bara 500kr i pris..
Har en sista fråga, hur impregnerar jag dom? Är det Saphir Super Invulner som gäller?
Efter snart 22 år med skor från t.ex. "Dinsko" så har jag äntligen köpt mig ett par riktiga.
Jag har länge funderat på att beställa ett par Meermin Double Monks i mocka men har varit osäker på storleken. Efter att ha bollat några tankar med Ernesto så kom jag/vi fram till vilken storlek jag bör ha. Tack för hjälpen E!
Då var det dags att beställa vilket jag har gruvat mig för då jag har läst om väntetider uppemot 2 månader. Jag gick därför in på Blocket och kollade om det fanns några till salu, och där längst nere på blocketsidan fanns det ett par oanvända till salu i min storlek. Drog fort iväg ett mejl och fråga om dom var kvar och jodå det var dom. Efter en snabb prutning var dom på väg hem till mig!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag är supernöjd och dom passade som handen i handsken! Varför blev det Meermin och inte Crockett & Jones eller Carmina? Av den enkla anledningen att jag aldrig har ägt ett par riktiga skor så jag kan inte avgöra kvalitén. För att kunna uppskatta kvalitén hos dom bättre skotillverkare så måste man väl ha ägt ett par "sämre" skor innan?
Jag kan redan nu säga att det är en otrolig skillnad mellan t.ex. Dinsko och Meermin, ändå skiljer det bara 500kr i pris..
Har en sista fråga, hur impregnerar jag dom? Är det Saphir Super Invulner som gäller?
Snyggt!Efter snart 22 år med skor från t.ex. "Dinsko" så har jag äntligen köpt mig ett par riktiga.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack!Grattis och en jävla tur. Vad har du för storlek?
Tack!Eftersom jag har kört med skitskor hela livet så har det varierat beroende på sko, men mellan 41-42 brukar jag ha.
På mina höga Converse har jag UK7 1/2 och på dessa från Meermin har jag UK7 Hiro.
Vad tycker panelen om bilskor? Blivit lite smått förälskad i bally dramer u men tycker inte dom är värda 3 papp, någon som vet nåt billigare alternativ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vad tycker panelen om bilskor? Blivit lite smått förälskad i bally dramer u men tycker inte dom är värda 3 papp, någon som vet nåt billigare alternativ?
Bally måste vara något av det mest oprisvärda som finns. I jakt på höstskor till tanten tittades det på ett par Bally, lång historia kort så stor det 6000kr på prislappen, på ett par skor med finish som får skopunkten att se bra ut.
Carshoes i allmänhet är väl trevligt. När man kör italiensk sportbil, annars har jag nog inte sett någon som inte ser douchig ut i ett par...
Carshoes i allmänhet är väl trevligt. När man kör italiensk sportbil, annars har jag nog inte sett någon som inte ser douchig ut i ett par...