Tack Ernesto!![]()
Hahahahahah kung
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack Ernesto!![]()
Såg dessa och tänkte direkt på dig, du var väl sugen på Meermin Double Monks i mocka? http://www.shoegazing.se/forumen/topic/saljes-meermin-double-monks-snuff-rapello-suede-uk-7-5/
Om du bor i Stockholm så kan du åka och testa dom om du är osäker på storleken.
Tanken var ju dock ett par Adidas Stan Smith eller liknande..
Kikat på sneakers som beaters, men ramlar som vanligt över Diemme-utbudet. Otroligt snygga skor, allt material är dessutom inhemskt från Italien, samt allt arbete. Antilopskin på utsidan och koskin innuti skon, det blåa ser riktigt bra ut imo. Tanken var ju dock ett par Adidas Stan Smith eller liknande..
![]()
http://www.endclothing.co.uk/brands/diemme/diemme-marostica-low-198165.html
Gillar du de där kan du slänga ett öga på Buttero. Även de är italienska. De har dessutom en sydd sula, istället för limmad som det vanligtvis brukar vara på sneakers.
Common Projects känner alla redan till...
Kan även tipsa om Lanvin. Riktigt snygga. Hade själv gärna lagt vantarna på ett par men min studentbudget tillåter inte riktigt 3k+ för ett par sneakers.
Finns att köpa på mrporter.com
Namn på den där varianten?
Blev ordentligt sugen på ett par Butello Cuoio i brunt läder, men verkar vara slut överallt. Ringt runt till butiker också, satans. Strl 42/43..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ringt Hornsgatan 41?
Hur gör ni experter med sneakers och skovård..? Just för stunden gäller det ett par Common Projects i svart läder. Gissar att lädret bör behandlas med något, kanske Saphir Renovateur kan funka? Bör man ha skoblock?
Hur gör ni experter med sneakers och skovård..? Just för stunden gäller det ett par Common Projects i svart läder. Gissar att lädret bör behandlas med något, kanske Saphir Renovateur kan funka? Bör man ha skoblock?
Kör hellre krämen. Renovateur är egentligen en rent vårdande/räddande kräm och i mitt tycke nästan för mjuk för regelbunden vård.
Då kör jag kräm.. Ofärgad väl?
Jag antar att dom är helt i läder? Då bör vanlig skokräm funka fin-fint. Renovateur känns lite overkill som varje-dag-vård om dom inte är riktigt uttorkade. Kör Renovateur kanske ett par ggr om året max.
Är det en mer vanlig sneaker i tyg eller mixat tyg och skinn så tycker jag en vanlig impregneringsspray brukar funka fint.
Det är inte fel att stoppa i skoblock eller ursprungs-fyllningen även i skinn-sneakers. Jag har dock aldrig gjort det.
Edit: för seg - tvåa på bollen.
Det har jag, hittade dock några andra färger av Buttero på End Clothing och märkets egna webbshop. Inga jag skulle betala fullpris för, men rean börjar väl snart (?).