Riktigt fina! Jag hade mina likadana, fast i färgen Tan, på mig idag, så otroligt nöjd med Carminas kvalitet![]()
Håller med... Dom känns riktigt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fina! Jag hade mina likadana, fast i färgen Tan, på mig idag, så otroligt nöjd med Carminas kvalitet![]()
Converse har man när man spelar basket. Aldrig annars.
DMS från Meermin och nya, jävligt sköna strumpor från Uniqlo
![]()
Världens bästa strumpor. Hatar att inte ha någon resa inbokad till något land där det säljs uniqlo. Du skulle utan problem kunna börja deala strumpor nu. Thug
4 st för $12.99, ett jävla rån...
Steve McQueen bar de. Er alldeles egna Ernesto bär de. Great minds think alike![]()
![]()
Går att handla online från dem... Gå in på deras engelska hemsidaVärldens bästa strumpor. Hatar att inte ha någon resa inbokad till något land där det säljs uniqlo. Du skulle utan problem kunna börja deala strumpor nu. Thug
Går att handla online från dem... Gå in på deras engelska hemsida
http://www.uniqlo.com/uk/store/feature/uq/socks/men/
Är det Tretorns?
Det är ju skitbilligt??
Aldrig förstått varför man har det på gymmet vanliga skor är ju bättre...?Eller lyfter.
Ska ut och resa snart, finns det något ställe i Tallinn eller St Petersburg där man kan få bra deals på e.g. Loake eller är de lika dyra där som här?
Aldrig förstått varför man har det på gymmet vanliga skor är ju bättre...?
Vad är vanliga skor?
Converse är bra vid marklyft exempelvis, där ska man ha en så platt sula som möjligt om man ska ha skor. Barfota är dock bättre/skönare.
Samt vid knäböj även där platt sula, eller tyngdlyftarskor med klack för att kompensera stel fotled/få till bottenläget.
Svårt att bestämma mig idag.
![]()
![]()
Hoppade på Stan Smith-hypen och klickade hem ett par, de kom idag. För de ca 60€ jag betalade verkar de väldigt prisvärda. En snygg och stabil sportsneaker heltenkelt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hittade mina gamla Allen edmonds från studenten undangömda i garderoben. Dom passar fortfarande.![]()
![]()
Tänker du på den närmast linsen? Det kan faktiskt vara så. Skarpt öga! För det har jag inte märkt när jag provade dom igen.Är det bara jag eller ser hälen helt förstörd ut utav skoblocken?
//Maxim
Tänker du på den närmast linsen? Det kan faktiskt vara så. Skarpt öga! För det har jag inte märkt när jag provade dom igen.
Ska kika på det när jag kommer hem. Skulle vara surt om det vore fallet.
Aldrig förstått varför man har det på gymmet vanliga skor är ju bättre...?
Just Loake är ju marginellt billigare exempelvis från UK jämfört med Sverige nu när kronan deprecierats så mycket mot pundet. Tror nog det är svårt att hitta dem noterbart billigare i Russia eller Estland. St Petersburg f.ö; schysst! Skulle också vilja dra dit
Det är precis därför såna där block inte är så bra. Värt att investera i riktiga block, eller inte använda några alls om det där är alternativet.
Skorna ser dock riktigt grymma ut!
Det är precis därför såna där block inte är så bra. Värt att investera i riktiga block, eller inte använda några alls om det där är alternativet.
Skorna ser dock riktigt grymma ut!
Vart? Har redan dom med blå detalj. Men är sugen på ett till par.
Caliroots sommarrea, de jag har är dock de med blåa detaljer. Hoppas du hittar ett par, tänkte själv beställa 2st par samtidigt men var lite osäker på storlekarna.