Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska kika lite i tråden. I relation till priset verkar det ju onekligen bra. Har polare som har testat och är nöjda.Det finns ganska mycket skrivet om Meermin i just den här tråden. Det är värt att bläddra lite och läsa på.
Åsikterna om kvalitén går isär. Jag är mycket nöjd med mina, både finish, kvalité och känsla. Iaf. i relation till prisnivån.
Allmän är ju våra gator/vårt väder förödande mot lädersulor. Eller menar du även de med gummi?Som vanligt så får man vad man betalar för. Jag hade nog skippat deras billiga kollektion och istället köpt från deras Linea Maestro som är lite dyrare. Många har klagat på att sulorna slits ruskigt snabbt på den billiga kollektionen.
Vad är det du inte gillar med Hiro? Den verkar finnas på just de modeller jag riktar in mig på...typiskt.Finns en del i denna tråden.
Är mycket nöjd med mina i mocka, men är inte helt kompis med Hiro-lästen.
Allmän är ju våra gator/vårt väder förödande mot lädersulor. Eller menar du även de med gummi?
Igår inköptes ett par C&J Brecon i mörkbrunt!
Snarare fel på mina fötter än lästen, skulle behöva kapa en lilltå... Inget fel på Hiro och du behöver inte vara orolig. Ganska så standard och normala i storleken men sitter ändå sämre (trängre) än exv. Loakes Capital F på mig.Vad är det du inte gillar med Hiro? Den verkar finnas på just de modeller jag riktar in mig på...typiskt.
Innebär det att världen stod still före mobilkamerornas tid..Bild eller så har det inte hänt.![]()
Innebär det att världen stod still före mobilkamerornas tid..
Snarare fel på mina fötter än lästen, skulle behöva kapa en lilltå...
Undrar jag med. Jag hinner dit imorgon eftermiddag (om jag vrider ut- och in på mig och köper blommor till pedagogerna på förskolan) Jag har 9-9,5 som väldigt många andra, och undrar om det ens är lönt att försöka?
Snarare fel på mina fötter än lästen, skulle behöva kapa en lilltå... Inget fel på Hiro och du behöver inte vara orolig. Ganska så standard och normala i storleken men sitter ändå sämre (trängre) än exv. Loakes Capital F på mig.
När skor har "waxy leather" så förstår jag att det är någon sorts vax som fungerar som impregnering, men är detta liknande det vaxet som man har på t.ex. jackor och då kan lämna fula fettfläckar på andra klädesplagg?
Skulle behöva ett par nya vinterkängor och är sugen på Loakes Mulligan Brogue boots, men man vill ju inte förstöra byxorna.
Igår inköptes ett par C&J Brecon i mörkbrunt!
Jag köpte ett par Mulligan förra vinter. Hoppades på att de skulle vara lite varmare, annars helt ok. Gillar commandosulan men var skitirriterad på den för det fastnade stenar i den och jag störde mig på det men inget så extremt farligt. Annars väntar jag nu på kallare tider för att plocka fram de. Värda 2800? Hmm vet inte. Jag köpte den mest för att ha den lite som fritidssko när man vill vara fin i lekparken eller vid sidan om fotbollsterräng![]()
Ok, tack för info. Ska ev till London i oktober och priset brukar ligga några hundringar under även på Jermyn Street.Var där imorse och jagade själv skor i 9½. Tyckte utbudet var rätt skralt i den storleken och det lär inte ha blivit bättre med dagen. Fanns nån känga och ett par monks då så fick gå hem tomhänt. Jag skulle inte göra mig besväret om jag vore du.
/Cristobal
Är de något att ha?Kör Beckmans istället om du ska ha RW
Är de något att ha?
Eller ska man ha något annat i samma segment?
Nya höstdojjor!
![]()
Grymt snygga! Vad var prislappen? Fanns det något roligt kvar?Införskaffade ett par Loake Fairford från utförsäljningen. Är helnöjd.![]()
Tack! Betalade 1700 kr. Jo, men jag tycker det fanns en hel del fina skor kvar. Nu var jag visserligen där tidigt, kan ju hända att det såldes en hel del under dagen. Helt klart värt att svänga förbi ifall du har tid över i helgen.K
Grymt snygga! Vad var prislappen? Fanns det något roligt kvar?
Får bli en sväng förbi imorgon då!Tack! Betalade 1700 kr. Jo, men jag tycker det fanns en hel del fina skor kvar. Nu var jag visserligen där tidigt, kan ju hända att det såldes en hel del under dagen. Helt klart värt att svänga förbi ifall du har tid över i helgen.