• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Mina vardagsvinterskor blev stulna för ett tag sen, och skulle behöva ett par nya. Finns det någonting vettigt för omkring 1500? :)

Är det bara jag som är sneakers-fanatiker i denna tråd? :)

Sneakers är ju det bästa!
Kom över dessa rackare i förra veckan :)
7upEUxZ.jpg

Jag är på jakt efter ett par svarta RM williams i läder. Köpte mina andra RM från A hume, men skulle vara kul att veta om det finns någon annan sida som rekommenderas?

Jag är på jakt efter ett par svarta RM williams i läder. Köpte mina andra RM från A hume, men skulle vara kul att veta om det finns någon annan sida som rekommenderas?

http://www.pediwear.co.uk/rm-williams/products/198.php

£275 inkl. frakt

Köp från Australien. Bootsonline har jag köpt från tidigare. Mycket billigare.

Vad blev priset efter frakt?

--

Tänkt att köpa mig ett par Chelsea boots, saknar dock skovård hemma. Vilka produkter bör man ha? Köpt mig en låda med borste etc, men tänkte inhandla lite skokräm etc. Tänkte handla skovårdsprodukter tillsammans med ett par RM Williams from Pediwear.co.uk

Vad blev priset efter frakt?
Det var några år sedan men vill minnas att det blev 2200-2300 inkl. frakt och RM Williams skokräm.
(Sen får man inte glömma att de har i princip alla kombinationer av vidder, läster, sulor och ovanläder, så utbudet är oslagbart.)

Men det var någon i den här tråden som inte beställde därifrån för så längesen, så kolla lite bakåt i tråden.

Var det inte så att värdet skrevs ner till typ 100$ så det inte var nåt problem? Det ända som tillkom var typ 200kr moms.

Jag har också upplevt att paket just från USA fastnar men från Asien och Australien har jag hittills aldrig behövt tulla för än.

För att återgå till ämnet så har en vän till mig köpt från bootsonline två gånger och fått priset nedskrivet automatiskt vid båda tillfällena så det verkar vara standardservice hos dem.

Tänkt att köpa mig ett par Chelsea boots, saknar dock skovård hemma. Vilka produkter bör man ha? Köpt mig en låda med borste etc, men tänkte inhandla lite skokräm etc. Tänkte handla skovårdsprodukter tillsammans med ett par RM Williams from Pediwear.co.uk

Bumpar detta.

Alltså, vilka basprodukter bör man ha hemma?

Saphir Renovateur, Kemisk Ren Bensin, Creme 1925 (brun, svart, neutral) och några borstar. Typ. Räcker det?

Bumpar detta.

Alltså, vilka basprodukter bör man ha hemma?

Saphir Renovateur, Kemisk Ren Bensin, Creme 1925 (brun, svart, neutral) och några borstar. Typ. Räcker det?

Räcker mer än väl. Vill du få till en hög finish och glans (och skydd för den delen) kan du även köpa Pommadier och Pate de Lux.

Har egentligen noll koll på RM Williams egna produkter men tror verkligen att Saphir gör jobbet minst lika bra om inte bättre. Till din inköpslista hade jag lagt till neutral Pate de Lux.

Neutral Pate de Lux räcker om man kör rätt färgad Pommadier? Ska inhandla minst ett par finare skor från Carmina i Paris om någon vecka, och kommer därför behöva använda skovårdsprodukter i större utsträckning, nämligen.

--

Finns det någon återförsäljare som säljer Saphir till ett mer fördelaktigt pris än ex Pediwear? Annars blir det att handla där.

De skriver värdet till 85 AUD.

Tack för svaret. Detta är du hundra på?

Om det nu är så verkar det som en no brainer, efter alla positiva inlägg i denna tråd.

Tillbaka
Topp