Här har du ett par skor som du verkligen kan tappa hakan när du får reda på vad dom är värda, men jag ska låta dig gissa priser först!
Så vad tror du att det skulle kosta för att få hem ett par av dessa?
![]()
Vad heter skon? Jordan4 men vad mer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här har du ett par skor som du verkligen kan tappa hakan när du får reda på vad dom är värda, men jag ska låta dig gissa priser först!
Så vad tror du att det skulle kosta för att få hem ett par av dessa?
![]()
Vad heter skon? Jordan4 men vad mer?
Haha, du behöver nog mer än en vecka!Ge mig en veckas intensivkurs i ämnet samlarsneakers, så kommer nog jag också att fastna på den kroken också, och glida fram längs gatan med en nöjt leende på läpparna och ett par 25-tusenkronors-nike på tassarna.![]()
Okej!Nej bara via deras hemsida.
Mitt tips är att testa ett par loake exempelvis och sen beställa en halvstorlek mindre i loafers, hade jag fått göra om så hade jag gjort det.
Softa!
Vad är det för märke?
Hade det på känn...Paul Smith
Fler bilder?
Tack! Alltid varit förtjust i de där från PS.
Synd att jag inte visste det, har halva lagret fullt av dem kan inte ens ge bort dem till norrmännen de vill bara ha Nike shoxNike MD Runner. Lite varma för att använda under sommaren, men ack så snygga. Tog ett år att hitta dem i min stl, men det var det värt.
![]()
Uppenbar ripoff på Roshe Run haha.00.01 på lördag 27/6 släpps nya Yeezy Boost, denna gång 350an. Dom släpps hos C Store i Sthlm. Jag ska vara där!
![]()
Må så vara, men av någon anledning gillar jag inte Roshe Run men jag gillar denna!Uppenbar ripoff på Roshe Run haha.
Kan tillägga att dom inte kommer att vara lika dyra som de tidigare Yeezys, då dessa kommer att ligga på 1899kr enligt uppgifter![]()
I såna här lägen hade man velat bo i huvudstaden, jag ska sitta med avtryckaren redo när cali släpper dom online.Må så vara, men av någon anledning gillar jag inte Roshe Run men jag gillar denna!
Aja, jag ska köpa den om jag får tag på dom! Har 4 sätt att kunna köpa ett par och det kommer att vara GALET tryck på dessa säger SNS, därför måste man vara på lista hos dom och likaså hos Foot Locker. Menmen, sitter dom inte skönt så kan man utan problem kränga dom för 5k på eBay![]()
Fan va skönt det måste vara för dig att du slipper köpa dom då!Allt den där jävla Mr. West har designat är sjukt fula. Samma med alla Nikes han gjorde innan han gick över till adidas
Trevliga! Jag har ett par mockaskor i den färgen, problemet är att om fläckar dem på nåt dumt sätt så de behöver färgförstärkning finns det ingen produkt att köpa som löser detta, jag har varit hos alla de bästa skomakarna i Göteborg och fått kalla handen :-(RM Williams, boots på blå mocka kom idag, trevliga!
![]()