• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SLA017 Releaseparty och Kobra Kai info

IMG_6788.JPG
IMG_6789.JPG

Utomhus, bra där också. :)

Stort grattis! Vackert!
Jag scannar k&s frenetiskt i hop om att det snart finns en till salu. (Nej, det gör jag inte men det suger i köptarmen)

Hur gick det till? Finns de att fånga fortfarande?
Tydligen, ett exemplar. :D
Slutsålda sedan några år tillbaka men Globen hade en så då är det ju bara att köpa. :)

Optura hade tydligen en över och frågade Globen om de ville sälja den. Minns att jag var i Oslo runt 2010-2011 och såg vad jag då trodde var det sista exemplaret, jag hade tydligen fel. Så när de hade den hos Globen idag var det ju en no brainer.

Senast ändrad:
Tydligen, ett exemplar. :D
Slutsålda sedan några år tillbaka med Globen hade en så då är det ju bara att köpa. :)

Optura hade tydligen en över och frågade Globen om de ville sälja den. Minns att jag var i Oslo runt 2010-2011 och såg vad jag då trodde var det sista exemplaret, jag hade tydligen fel. Så när de hade den hos Globen idag var det ju en no brainer.
Får man be om en heads-up när det är dags att låta den gå vidare?
Grattis till den andra "monsterklockan" också, btw!

Stort tacka alla för igår. 100% uppstyrt och jag åkte hem som en vinnare med två nya klockor och nytt nick. Inget var planerat, båda nick och extra klockan. Allt är @Molle fel, han som har påverkat mig gällande nick och klockan :)

SLA017 och SBGX115
20170702_074409.jpg

Keeper combo'n SBDX012 och SBGX115

20170702_074335.jpg

Blev denna som fick äran att börja dagen med mig..

20170702_074619.jpg

Tack alla igen ;) (datum fixat så gnäll inte)

Stort tacka alla för igår. 100% uppstyrt och jag åkte hem som en vinnare med två nya klockor och nytt nick. Inget var planerat, båda nick och extra klockan. Allt är @Molle fel, han som har påverkat mig gällande nick och klockan :)

SLA017 och SBGX115
20170702_074409.jpg

Keeper combo'n SBDX012 och SBGX115

20170702_074335.jpg

Blev denna som fick äran att börja dagen med mig..

20170702_074619.jpg

Tack alla igen ;) (datum fixat så gnäll inte)
Fy fasiken så grannt!!!
För en som inte hängt med; är det länk till den där rökarklockan SLA017, eller kör ni med nåt annat?

Tillbaka
Topp