Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lagom liksom.Hur skarp är boetten?
Han säger slit den med hälsan.Ser trevligt ut, ta väl hand om min SLA017.
Hälsa Svante att jag är löjligt nöjd med den här!
![]()
Precis lagom. Diskret, inte för mycket.Ser överjävligt fet ut, mycket sunburstig?
NäääIngen som har med sig the real deal för lite jämförelse?
Hehe, lycka till!Stort grattis! Vackert!
Jag scannar k&s frenetiskt i hop om att det snart finns en till salu. (Nej, det gör jag inte men det suger i köptarmen)
Så bra!En njutning är det värt
![]()
Tror jag skrev det innan? 37 995kr.Grym dykare!
Vad ligger listpriset på ?
Hur gick det till? Finns de att fånga fortfarande?![]()
Spontanköpte en SPORK.
Tydligen, ett exemplar.Hur gick det till? Finns de att fånga fortfarande?
Får man be om en heads-up när det är dags att låta den gå vidare?Tydligen, ett exemplar.
Slutsålda sedan några år tillbaka med Globen hade en så då är det ju bara att köpa.
Optura hade tydligen en över och frågade Globen om de ville sälja den. Minns att jag var i Oslo runt 2010-2011 och såg vad jag då trodde var det sista exemplaret, jag hade tydligen fel. Så när de hade den hos Globen idag var det ju en no brainer.
Fy fasiken så grannt!!!Stort tacka alla för igår. 100% uppstyrt och jag åkte hem som en vinnare med två nya klockor och nytt nick. Inget var planerat, båda nick och extra klockan. Allt är @Molle fel, han som har påverkat mig gällande nick och klockan
SLA017 och SBGX115
![]()
Keeper combo'n SBDX012 och SBGX115
![]()
Blev denna som fick äran att börja dagen med mig..
![]()
Tack alla igen(datum fixat så gnäll inte)