Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, jag är också färgblind och blir inte klok på tavlans färg utan kan bara konstatera att klockan ser ruskigt fin utGrattis till er som beställt, den ser jäkligt trevlig ut på gummi! Snyggt dekorerat verk också. Trodde tavlan var grön, men är färgblind så det är väl sånt som händer.
Att stycka en halv kronhjort med den är alltså uteslutet? Typiskt.Lagom liksom.
Alla som ska få sin skickad bör få hem den på måndag.Tack för alla bilder, det har varit kul att följa! Hoppas Svante har lagt min på brevlådan, vill ha den nuuuu
Det går fint det.Får man be om en heads-up när det är dags att låta den gå vidare?
Grattis till den andra "monsterklockan" också, btw!
Schyssta bilder och bra jobbat igår.Stort tacka alla för igår. 100% uppstyrt och jag åkte hem som en vinnare med två nya klockor och nytt nick. Inget var planerat, båda nick och extra klockan. Allt är @Molle fel, han som har påverkat mig gällande nick och klockan
SLA017 och SBGX115
Keeper combo'n SBDX012 och SBGX115
Blev denna som fick äran att börja dagen med mig..
Tack alla igen (datum fixat så gnäll inte)
Grattis till er som beställt, den ser jäkligt trevlig ut på gummi! Snyggt dekorerat verk också. Trodde tavlan var grön, men är färgblind så det är väl sånt som händer.
Hehe, jag också.Haha, jag är också färgblind och blir inte klok på tavlans färg utan kan bara konstatera att klockan ser ruskigt fin ut
Kul att följa tråden. Grattis alla.
Lumen blir jag inte heller klok på. Den ser ibland helt vit ut och ibland gulaktig. Jag tänkte att det doomade safirglaset kanske spelar mig ett spratt.Hehe, jag också.
För mig är tavlan grå. Jag tror det är färgen på lumen som lurar ögat lite. Så som tavlan ser ut på bilderna från Basel tycker jag inte den ser ut nu.
Riktigt fin finish på visare, index och ram till datumfönster! Fan, börjar nästan bli lite sugen på denna nu
Nice Hur känns vikten på klockan väl på armen är den smidig?
Vit blir den aldrig, den är krämfärgad. Jag gillar den nya färgen, lyser som en fackla gör den också.Lumen blir jag inte heller klok på. Den ser ibland helt vit ut och ibland gulaktig. Jag tänkte att det doomade safirglaset kanske spelar mig ett spratt.
Mycket smidig. Men som vanligt är länken skönaste alternativet.Nice Hur känns vikten på klockan väl på armen är den smidig?
Jag gillar den också, oavsett vilken nyans jag ser den påVit blir den aldrig, den är krämfärgad. Jag gillar den nya färgen, lyser som en fackla gör den också.
Mycket smidig. Men som vanligt är länken skönaste alternativet.
Hur är gummit?Gummi test, snart skall den testas i poolen "Diver's 1 m"
Mjukt. Fast jag har inte testat orginalet.Hur är gummit?
Apropå smidig. Snodde bilden ifrån WUS och den ser ju onekligen bra ut jämfört med Sub som är den ofrivilliga referens klockan. Har dock fortfarande lite kalla fötter velar fram och tillbaka...Mycket smidig.
GummiÄr länk eller gummit på vid leverans?
På den bilden vinner Seiko på multiteknisk Knock out!Första jämförelsen.
17st första batchen, 17st sålda via KS.Hur många fick Klockmaster in och hur många köpte en?
Så jävla fin, vinner lätt över Rolex på tko!