• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SLA017 Releaseparty och Kobra Kai info

Grattis till er som beställt, den ser jäkligt trevlig ut på gummi! Snyggt dekorerat verk också. Trodde tavlan var grön, men är färgblind så det är väl sånt som händer.

Grattis till er som beställt, den ser jäkligt trevlig ut på gummi! Snyggt dekorerat verk också. Trodde tavlan var grön, men är färgblind så det är väl sånt som händer.
Haha, jag är också färgblind och blir inte klok på tavlans färg utan kan bara konstatera att klockan ser ruskigt fin ut :)
Kul att följa tråden. Grattis alla.

Tack för alla bilder, det har varit kul att följa! Hoppas Svante har lagt min på brevlådan, vill ha den nuuuu
Alla som ska få sin skickad bör få hem den på måndag. :)
Får man be om en heads-up när det är dags att låta den gå vidare?
Grattis till den andra "monsterklockan" också, btw!
Det går fint det. :)
Stort tacka alla för igår. 100% uppstyrt och jag åkte hem som en vinnare med två nya klockor och nytt nick. Inget var planerat, båda nick och extra klockan. Allt är @Molle fel, han som har påverkat mig gällande nick och klockan :)

SLA017 och SBGX115
20170702_074409.jpg

Keeper combo'n SBDX012 och SBGX115

20170702_074335.jpg

Blev denna som fick äran att börja dagen med mig..

20170702_074619.jpg

Tack alla igen ;) (datum fixat så gnäll inte)
Schyssta bilder och bra jobbat igår. :)

Haha, jag är också färgblind och blir inte klok på tavlans färg utan kan bara konstatera att klockan ser ruskigt fin ut :)
Kul att följa tråden. Grattis alla.
Hehe, jag också. :D
För mig är tavlan grå. Jag tror det är färgen på lumen som lurar ögat lite. Så som tavlan ser ut på bilderna från Basel tycker jag inte den ser ut nu.

Hehe, jag också. :D
För mig är tavlan grå. Jag tror det är färgen på lumen som lurar ögat lite. Så som tavlan ser ut på bilderna från Basel tycker jag inte den ser ut nu.
Lumen blir jag inte heller klok på. Den ser ibland helt vit ut och ibland gulaktig. Jag tänkte att det doomade safirglaset kanske spelar mig ett spratt.

Hur många fick Klockmaster in och hur många köpte en?
Så jävla fin, vinner lätt över Rolex på tko!

Tillbaka
Topp