molinari
Silver
Finns det några brister enligt dig?39,9mm x 14mm (47,9mm lug2lug).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns det några brister enligt dig?39,9mm x 14mm (47,9mm lug2lug).
Ingen klocka är perfekt! Jag hade gärna sett applicerad logotyp, matt rehault och skarpare kanter på index.Finns det några brister enligt dig?
Ska försöka sluta spamma men bjussar på två bilder till först.
Komparativ så här på kvällen...
Ska försöka sluta spamma men bjussar på två bilder till först.
Grymt optimala mått för mina små leder! Men kan inte riktigt punga ut dom pengarna nu.39,9mm x 14mm (47,9mm lug2lug).
Nä, det är klart. Men jag borde ställt mig i kö då, i vintras. Saker har förändrats i mitt liv sedan dessRätt stor skillnad mot PADI.
Det är aldrig för sent att ställa sig i kö.
2000st är ändå rätt många, tror inte folk behöver vara oroliga om de känner att de missat modellen, i alla fall inte om de orkar jobba lite för mödan.Nä, det är klart. Men jag borde ställt mig i kö då, i vintras. Saker har förändrats i mitt liv sedan dess
Gissar att de kommer landa på runt 35k i Sverige.Med tanke på att listpriset är 38' och att den verkar slutsåld i hela EU så fattar jag helt ärligt inte varför han säljer den så billigt. Det lär ju dyka upp några på KS om någon/några veckor, blir kul att se vad de kommer gå för. Min lär sitta säkert rätt länge.
Vi får se, svårt att förutspå. Det lär ju förändras över tid också. SBDX003 & 012 kostar mer idag än vad deras listpris var. Om man lyckas hitta en.Gissar att de kommer landa på runt 35k i Sverige.
Klok som en uggla som vanligt, blir spännande att se tycker jag också.Vi får se, svårt att förutspå. Det lär ju förändras över tid också. SBDX003 & 012 kostar mer idag än vad deras listpris var. Om man lyckas hitta en.
Om jag får GISSA så skulle jag tro att de kommer ut för 30 i början tills flipparklockorna hittat sina rätta ägare, sedan sticker priset norrut. Spelar mig mindre roll i dagsläget men det blir kul att följa.Klok som en uggla som vanligt, blir spännande att se tycker jag också.
Just nu på Watchrecon:Om jag får GISSA så skulle jag tro att de kommer ut för 30 i början tills flipparklockorna hittat sina rätta ägare, sedan sticker priset norrut. Spelar mig mindre roll i dagsläget men det blir kul att följa.
Den landade idag. Bättre än väntat, magisk.Läste igenom tråden nu och insåg att det faktiskt inte fanns så många bilder. Drar fram systemkameran imorgon och knäpper några. Tills dess får ni hålla tillgodo med lite jämförelsebilder.
I direkt solljus lyser tavlan upp rejält men i de flesta ljusförhållanden är den lagom subtil. Nya lumen är som sagt sjukt nice och jag är fortfarande väldigt nöjd med klockan. Wjean-gummit är en riktigt bra kombo, hårt första dygnet sedan blir det perfekt.
Ni som väntat på posten, har de landat?
Börjar nästan kännas onödigt att jag bokat en BP för 4 gånger pengarna men den känslan vänder väl förhoppningsvis.
Klockmaster Hansson har en. Hur gick detta till...?
Gätt. Skynda fynda!
Nej, 1500st utanför Japan. Trodde Globen skulle få första batchen. Kul för Hanssons, borde vara såld imorgon.Släpptes väl 1500st i Europa?
Ska hämta min på posten imorgon!Läste igenom tråden nu och insåg att det faktiskt inte fanns så många bilder. Drar fram systemkameran imorgon och knäpper några. Tills dess får ni hålla tillgodo med lite jämförelsebilder.
I direkt solljus lyser tavlan upp rejält men i de flesta ljusförhållanden är den lagom subtil. Nya lumen är som sagt sjukt nice och jag är fortfarande väldigt nöjd med klockan. Wjean-gummit är en riktigt bra kombo, hårt första dygnet sedan blir det perfekt.
Ni som väntat på posten, har de landat?
Börjar nästan kännas onödigt att jag bokat en BP för 4 gånger pengarna men den känslan vänder väl förhoppningsvis.
Du och @SLA017 har varsin jäkligt stabil dykarduo från SEIKO nu, man undrar ju vilken av dem som blir "beater".Ska hämta min på posten imorgon!
Hur många tillverkades?Vi får se, svårt att förutspå. Det lär ju förändras över tid också. SBDX003 & 012 kostar mer idag än vad deras listpris var. Om man lyckas hitta en.
Hoppsan Kerstin!
Märklich!
Grym klocka som växer minut för minut på mig. Har en härlig "vattnig" feeling över sig med allt polerat på tavlan i kombination med det kupade glaset.
Gummit blev avmonterat på direkten då jag vet att det ändå är för långt för mig. Mjukt och fint dock, som silikon i allmänhet.
Länken helt ok med det uppdaterade låset men som vanligt går Seiko inte hela vägen och låter det vara kvar stansad plåt i den redan helt onödiga dykförlängningen. Måste hända något i utvecklingen där.
Tur att det för mig och många andra är en gummiklocka.
En våffla från wjean funkar utomordentlig men det vinnande alternativet för mig blev ett Tropic star.
Som gjord för denna boett. Luggarna blir riktigt tydliga och i profil följer det klockan nästan löjligt bra.
Här ser man också de trevliga boettlinjerna som jag i min okunskap trodde var "klossigare" då den fotad uppifrån ser väldigt platt och kantig ut.
Kommer spendera många sommardagar med denna. Tack Kobra Kai för att ni fixar och trixar & grattis till alla som köpt!
Inget problem att utläsa tiden ur dåliga vinklar alls faktiskt.Läcker på alla sätt. När man nån gång måste kolla på själva tiden och inte klockan, är den svår att läsa från "fel vinkel" pga det höga och kupade glaset?
Fina bilder! Är kronan din max inskruvad eller har du finjusterat så "Seiko" hamnar rätt? Min är lite snett uppochner..
Den är inskruvad, första gången jag haft sådan tur med en krona.Fina bilder! Är kronan din max inskruvad eller har du finjusterat så "Seiko" hamnar rätt? Min är lite snett uppochner..