• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snowflakes in da house!

Maro

Audemars
IMG_20190328_104236.jpg
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Jorå, det är la ok.....men stör mig på att nån lallare före mig kladdar på det.....tror inte det matta partiet kl 16 uppstått av vanligt slitage....
Något har säkert hänt men det ser inte ut som om någon försökt fulbleka det. Se det som patina istället. Ser coolt ut.

Du har ju ändå ett svart insert som är original till klockan. Detta är grymt. :)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Något har säkert hänt men det ser inte ut som om någon försökt fulbleka det. Se det som patina istället. Ser coolt ut.

Du har ju ändå ett svart insert som är original till klockan. Detta är grymt. :)
Det svarta åkte med min DRSD :(
Du kanske har rätt......får säga att tidigare ägare var kemist och att det hände en olycka som skadade insertet....
 

essGunnar

Audemars
2-Faktor
Lite kuriöst från Tudors instagram:
"Did you know that the TUDOR Oyster Prince Submariner 9401/0 was available in 4 different combinations of dials and bezels?"
Är det jag som tänker trögt eller hur menar de? Fanns väl bara svart + blå med klassiska snowflakevisare och fyrkantiga index, eller?
 

thomastheswede

Audemars
Lite kuriöst från Tudors instagram:
"Did you know that the TUDOR Oyster Prince Submariner 9401/0 was available in 4 different combinations of dials and bezels?"
Är det jag som tänker trögt eller hur menar de? Fanns väl bara svart + blå med klassiska snowflakevisare och fyrkantiga index, eller?
Hmmmm... då är nog du och jag lika tröga. Eller menar dom att man kan välja att köra blå eller svart insert till blå resp svart urtavla? Fanns ju i o f s en urtavla med runda index under en period.
 
Topp