lofgreno
Guld
Haha. pengar får aldrig vara en trång sektor!Läste bara första inlägget. TS kan få ta med sig den till jobbet första dagen för 20k![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha. pengar får aldrig vara en trång sektor!Läste bara första inlägget. TS kan få ta med sig den till jobbet första dagen för 20k![]()
Har länge varit intresserad av SBGX009. Tycker den ser väldigt tidslös ut. Har varit svårt att finna en sådan tyvärr
Skämtare där...Jag hade nog satsat på en fet dykare!
Förslagsvis Omega Ploprof 600, alternativt Seiko SBDX011.
Dessa diskreta klockor fungerar lite som en öl - de passar perfekt i alla tänkbara sammanhang.
![]()
![]()
Skämtare där...
Haha galning där! ☺Det är inget skämt, jag menar allvar.
En perfekt ice-breaker på stela tillställningar.
Trust me!
+1 Ja, det mesta från Jäääger, dykare och Atmos undantagna.Bilder skadar ju inte såhär på kvällskvisten![]()
![]()
Grymt sugen på den, mer levande på riktigt än på bild. Lite bilder från butik.Fick man välja så skulle denna vara rätt go som kostym klocka men det sticker väl iväg pris. Annars är väl Tank ett bra val.
![]()
Mycket fin men kan inte hitta den på Kaplans. Har den redan gått eller var bilden gammal?Minimalism som ryms väl inom budget
![]()
Tyvärr gammal auktion. Hade den i min minneslista.Mycket fin men kan inte hitta den på Kaplans. Har den redan gått eller var bilden gammal?
Ne tyvärr, får ta mig en titt hos dem och prova lite klockor.Har du kollat in Klockmäster Hansson? Själv har jag inte sett modellen du refererar till i Sverige, men SBGX063 eller SBGX067 kanske finns inne.
Galet bra bild.En Cartier Santos Galbee
![]()