Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med. Det är som att säga BMW 525 är den vackraste bilen eller Pamela Andersson är den vackraste kvinnanNågonstans måste man börja tänkte jag och köpte mig en sådan här:
![]()
Det är inte någon drömklocka eller den finaste guldklockan jag vet men jag gillar att den är enkel med en extra touch av guld.
Det finaste gulduret (utan att kunna referenser) får nog vara ett hypotetiskt "enkelt" ur med glasbaksida från Patek, Vacheron eller Glashütte. Vräkiga guldklockor á la Rolex-sub är mindre smickrande tycker jag.
Omöjligt kan det ju inte vara eftersom att jag uppenbarligen tycker att den kan klassas som sådan. Men ja, det är helt klart tur att smaken är som baken.Omöjligt att den där skulle klassas som en av de finaste klockorna i guld, visst är smaken som baken men den där var tokful![]()
Omöjligt kan det ju inte vara eftersom att jag uppenbarligen tycker att den kan klassas som sådan. Men ja, det är helt klart tur att smaken är som baken.
Vissa uppskattar independent-wm klockor, som i just detta fall är handgraverad med en udda men extremt ball moonphase. Andra gillar Rolex.
DDn med onyxtavlan är ju sinnesjukt läcker! Annars håller jag Tank Americaine väldigt högtDessa två är favoriter. Ögongodis
![]()
![]()
DDn e ju mäktigDDn med onyxtavlan är ju sinnesjukt läcker! Annars håller jag Tank Americaine väldigt högt
Så jävla bra!Jag gillar min
Denna gjorde ett otroligt starkt intryck när jag såg den på forumet någon gång förra året (hittar inte nu dock, kan det varit @leben ?)
![]()
![]()
(Bilder stulna från andra delar av internet)
Tackar!
Yes den var min (som sedan flera andra ägt sedan dess......)