Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Jag har också en, men min ligger hemma!!"
// det alla svennar, som lämnar finklockan hemma när dom ligger och badar bredvid någon som faktiskt har råd, egentligen hade velat säga.
Håller inte med. Onödigt att utsätta den för mer stryk än nödvändigt oavsett storlek på plånboken.Kör bara kör! Kan man inte använda klockan har man inte råd med den![]()
Exakt min tanke. Är man inte bekväm med att använda den mest hela tiden är den nog för dyr. Samma gäller oro för servicekostnader. Så tänker jag själv när jag kollar på ny klocka.Kör bara kör! Kan man inte använda klockan har man inte råd med den![]()
Håller inte med. Onödigt att utsätta den för mer stryk än nödvändigt oavsett storlek på plånboken.
Många har fortfarande plasten kvar när dem säljer sina rollar efter 1 år.Citerar en ks-legend:
”Slår vad om att 90% av alla nyare medlemmar på klocksnack med Rolex bara använder dem hemma”
Många har fortfarande plast kvar när dem säljer dina rollar efter 1 år.
Kan ju tro det är ett verk av Picasso vi diskuterar/köper...Många har fortfarande plast kvar när dem säljer dina rollar efter 1 år.
Det är väl vart man drar gränsen där och hur mycket man de facto funderar på just det som är grejen..Håller inte med. Onödigt att utsätta den för mer stryk än nödvändigt oavsett storlek på plånboken.
Well. På stranden helt klart ok, om jag ska in i grejer med armen (typ meka?) nej. Men det gör jag aldrig ändå.Det är väl vart man drar gränsen där och hur mycket man de facto funderar på just det som är grejen..![]()
Tror bara det funderas liiiiite för mycket på det där, som personen som lämnade sin 40tkr-rolex hemma när han skulle åka berg och dalbana på grönan.Well. På stranden helt klart ok, om jag ska in i grejer med armen (typ meka?) nej. Men det gör jag aldrig ändå.
Men alla drar ju olika gränser. Men i de fall där det är stor risk att klockan repas eller dingas kan man ju lämna den eller välja en annan.
Haha inte läst omTror bara det funderas liiiiite för mycket på det där, som personen som lämnade sin 40tkr-rolex hemma när han skulle åka berg och dalbana på grönan.