• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommarklockan - 2019

Kramer

Omega
20190221_165022.jpg

Aqua Terran blå tavla är lika mycket sommar som jordgubbstårta och skärgård ;) En trist februaribild med en asiatisk budgetkamera gör den inte rättvis.
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Kunde jag välja fritt utan att flippa skulle jag skaffa dessa två för sommarläger:
Jaeger-LeCoultre-Reverso-tribute-to-Piet-Mondriaan-De-Stijl-100-years-Steltman-4.jpg
0ccf605fbd73ba0cb656520281de1c1d.jpg

Men jag vet inte, är lite trött på att flippa och inte ge klockor en chans. Kanske köper jag en Seiko PADI, byter tavla på min Datejust till en vit eller rockar Panerai hela sommaren. Det är långt dit och den varar inte länge så man kanske skall hålla sig i skinnet lite..
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Kunde jag välja fritt utan att flippa skulle jag skaffa dessa två för sommarläger:
Jaeger-LeCoultre-Reverso-tribute-to-Piet-Mondriaan-De-Stijl-100-years-Steltman-4.jpg
0ccf605fbd73ba0cb656520281de1c1d.jpg

Men jag vet inte, är lite trött på att flippa och inte ge klockor en chans. Kanske köper jag en Seiko PADI, byter tavla på min Datejust till en vit eller rockar Panerai hela sommaren. Det är långt dit och den varar inte länge så man kanske skall hålla sig i skinnet lite..
Några schysta band till pannan och du är hemma ju ;)
 
Topp