Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sommaruppställningen so far:
Strandklocka, helst i Frankrike
Båtklocka
After beachklocka
Edit. Glömde denna:
Snorkel- & allroundklocka
Här har vi ett bra(?) exempel på sommarklocka från Strom!Perfekt när man är ute och reser i sommar
![]()
Jag vet vem som har en & det är inte längre jagJag har haft Doxa som sommarklocka minst tre år på raken. Troligen blir det ett fjärde år. Sugen på en Searambler 50th. Gärna black lung.![]()
![]()
Aha, ska nog lura den av honom innan sommarnJag vet vem som har en & det är inte längre jag...majorn tömmer mig på klockor
Såklart du ska. Inte min bild.Man vet aldrig med mig men kanske denna och eventuellt skaffa sig ett jubilee![]()
Några schysta band till pannan och du är hemma juKunde jag välja fritt utan att flippa skulle jag skaffa dessa två för sommarläger:
![]()
![]()
Men jag vet inte, är lite trött på att flippa och inte ge klockor en chans. Kanske köper jag en Seiko PADI, byter tavla på min Datejust till en vit eller rockar Panerai hela sommaren. Det är långt dit och den varar inte länge så man kanske skall hålla sig i skinnet lite..
Jaja, men du vet hur det är. Man är skitnöjd med allt och bara njuter, i en vecka.. sen börjar man spana igen. Vi får se efter denna OWG-experimentmånad. Men just gillar jag faktiskt pannan bäst, den är liksom mest egen av de klockor jag har.Några schysta band till pannan och du är hemma ju![]()
Så sjuk klockaDenna är rätt trevlig på sommaren
![]()