Låter som en bra idé! Frågan är, Rubber B eller Everest?Jaa! Sambeställning och dela frakt? Jag kan göra mig ärenden till din trakter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter som en bra idé! Frågan är, Rubber B eller Everest?Jaa! Sambeställning och dela frakt? Jag kan göra mig ärenden till din trakter.
RubberB är väl bättre kvalitet eller? Jag är öppen för det mesta.Låter som en bra idé! Frågan är, Rubber B eller Everest?
Vi kör på det säkra kortet, skickar PM.RubberB är väl bättre kvalitet eller? Jag är öppen för det mesta.![]()
![]()
![]()
Ändrade mig, det får bli denna istället.
55 för Landmastern, 63 för dykarn.De är fan inte dumma! Vad går de loss på? Hittade bara nån halvklar uppgift på runt 50 tusen......stämmer det?
55 för Landmastern, 63 för dykarn.
Orange gummi på den där blir nog riktigt bra! Ser fram emot bilder på detDet är knappast så att jag inte försökt..
För min del blir det ett orange Rubber B till Milgaussen, tror det kan bli kool
![]()
Tror det jag också, bilder kommer både från mig och @Moorflax inom kortOrange gummi på den där blir nog riktigt bra! Ser fram emot bilder på det![]()
Skönt glans!![]()
Denna har jag som terass och glidarklocka men jag behöver ju något som håller om fiskebåten sjunker! En gul seawolf skulle vara perfekt bara om den inte skulle vara 45mm!
Blir nog mycket japanskt i sommar...![]()
Noterat!Kan det vara fjärde försöket? Här med lovar jag att detta blir min sommarklocka 2019 och många somrar därtill. Skäll på mig om jag misslyckas![]()
![]()
Den där ska du behållaKan det vara fjärde försöket? Här med lovar jag att detta blir min sommarklocka 2019 och många somrar därtill. Skäll på mig om jag misslyckas![]()
![]()
Ja det är planenDen där ska du behålla![]()
Det har man sagt många gånger....Ja det är planen![]()
Ja fyfasen, men nu är det dags att ha en grundklocka. Den här blir kvarDet har man sagt många gånger....![]()
Exakt! Det är något sådant jag ska köpa mig nu på Fredag ocksåJa fyfasen, men nu är det dags att ha en grundklocka. Den här blir kvar![]()
Därför finns den gula Superocean A17045/A17345 på 41mm som går ner till 1524m.![]()
Denna har jag som terass och glidarklocka men jag behöver ju något som håller om fiskebåten sjunker! En gul seawolf skulle vara perfekt bara om den inte skulle vara 45mm!
Det blir kanonExakt! Det är något sådant jag ska köpa mig nu på Fredag också
En som kan vara kvar medans andra kanske kommer och går mer frekvent.
Snyggaste Aquaracern, enligt mig!Verkar bli denna. Klagar inte alls.
![]()