Vit urtavla och gummi. Plockade upp perfekta sommardinkan häromdagen!
![]()
Riktigt snygg! Har min på länk just nu, men kanske är gummit som gäller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vit urtavla och gummi. Plockade upp perfekta sommardinkan häromdagen!
![]()
Får bli denna så länge tills jag bestämmer mig för nästa sommmarklocka
![]()
Klar man vågar, täthetsserva den bara.Inget man vågar bada med kanske, men en jädrigt fin sommarklocka trots allt
![]()
Klar man vågar, täthetsserva den bara.
Du hade mao inte vågat bada med en DJ heller?Den är tät och tryckt till 100m, men är sån jädra fegis att jag inte litar på kronan helt![]()
Du hade mao inte vågat bada med en DJ heller?
Kanske denna...
![]()
Zodiac.Jag är ute efter en billig sommar/badklocka, gärna nått färgglatt typ rött, orange, gult
Någon som har några heta tips?
Billigt tänker jag 2000-5000kr
Jag är ute efter en billig sommar/badklocka, gärna nått färgglatt typ rött, orange, gult
Någon som har några heta tips?
Billigt tänker jag 2000-5000kr
Zodiac.
![]()
![]()
Denna är trevlig! Bra pris dessutom, bra mkt roligare än 007/009
https://klocksnack.se/threads/seiko-skx011j.112925/
Har faktiskt kikat på en sådan, lutar just nu mot en sån iallafall!
Ser trevlig ut och får sommar feeling av den samtidigt som det känns som en perfekt beater!
Yes, det är mina. Rosa finns till salu om du vill ha. Annars rekommenderar jag att hitta en färg du gillar och sedan börja letaPrecis! Fina, nånting liknande detta är jag ute efter! Dina eller?![]()