• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommarklockan - 2019

rm83

Panerai
2-Faktor
Min sommarklocka är nu uppdaterad med en Mirage MN strap från Erikas Originals med svart hårdvara och custom text. Klart värdig sommarkombo tkr jag och grymt armband på den lite kluriga Skyracern!

20190618_143719.jpg


20190618_143922.jpg
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
3CB25D9D-3974-404D-8C49-A080D9EDD073.jpeg

Tidshållning, +-0spy. Efter all sol den lapat kan den ligga i en låda till nästa semester och fortfarande hålla tiden, dvs gångreserv som knäcker det mesta. WR tills man storknar och rånrisken ligger så nära noll man kan komma, går det att hitta en bättre sommar/reseklocka? Casio gw-b5600bc-1bjf
 

rm83

Panerai
2-Faktor
Ja skitbra! Blev sugen på en Skyracer, igen. Är bandet 21mm?

På pappret ska det vara 21mm men jag körde ett 22mm nato innan vilket funkade bra så beställde 22 från erikas också. Det blir perfekt, det böjs ju ner marginellt i glipan mellan de mystiska bandhornen när man har bandet på sig, och den böjningen ger nog ungefär 1mm extra på bredden tänker jag.

Vad sägs om lumeshoten då? :) Beställde armbandet med lumerand eftersom jag ändå ville ha randen ljusgrå typ... Jag kan inte låta bli att tycka de e lite fränt :)

20190619_001016.jpg
 

Aerospace

Panerai
2-Faktor
3CB25D9D-3974-404D-8C49-A080D9EDD073.jpeg

Tidshållning, +-0spy. Efter all sol den lapat kan den ligga i en låda till nästa semester och fortfarande hålla tiden, dvs gångreserv som knäcker det mesta. WR tills man storknar och rånrisken ligger så nära noll man kan komma, går det att hitta en bättre sommar/reseklocka? Casio gw-b5600bc-1bjf
Grymma i helsvart, stealth under radarn!. För bra klocka att det blir ingen sport!:hilarious:
 

stwallin

Breitling
Min sommarklocka är nu uppdaterad med en Mirage MN strap från Erikas Originals med svart hårdvara och custom text. Klart värdig sommarkombo tkr jag och grymt armband på den lite kluriga Skyracern!

20190618_143719.jpg


20190618_143922.jpg
Supershysst kombo! Är du nöjd med bandet? (aldrig ägt något från Erkas men ser fina ut!)
 
Topp