Visst passar den kanon!! Det är en ”Beads Of Rice” länk från Yobokies. Köpt på ”Interwebben”... Oklart exakt hur då det var en fd KS ägare som hjälpte mig få hem den ..Wow, verkligen! Måste ha den där länken till min turtle, var har du köpt den?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst passar den kanon!! Det är en ”Beads Of Rice” länk från Yobokies. Köpt på ”Interwebben”... Oklart exakt hur då det var en fd KS ägare som hjälpte mig få hem den ..Wow, verkligen! Måste ha den där länken till min turtle, var har du köpt den?![]()
Ja det passar jättebra, får kika på det. Tack!Visst passar den kanon!! Det är en ”Beads Of Rice” länk från Yobokies. Köpt på ”Interwebben”... Oklart exakt hur då det var en fd KS ägare som hjälpte mig få hem den ..![]()
Blir ju verkligen en "Doxa Light" med den tavlan o länken ju! Skitsnygg!Förutom Pannan och PO chronon som alltid får mycket handledstid på sommaren så är ju denna en het kandidat till sommarklocka!!
![]()
Byyyyyt
Bandet är ju för smaltInte helt övertygad om bandet. Var eventuellt bättre innan.
![]()
/B
Jäkligt vackerKan bli denna om den får stanna så länge
![]()
Gissning: Tudor?Ena sommarklockan på väg. Uppdaterar när den landar. Ledtråd: Brons..
FelGissning: Tudor?
Fan har blivit lite sugen på en sån här också..På uteserveringen blir det Cartier.
![]()
![]()
Och på stranden blir det nog Seiko
![]()
Borstade mittlänkar?
Ny sommar klocka, kan ni se vad som skiljer mot originalet?![]()
Borstade mittlänkar och ingen S&S logo på länken
Ny sommar klocka, kan ni se vad som skiljer mot originalet?![]()
Men vad fin den där var. Letade upp webben o kikade lite. Riktigt bra o balanserad i både mått o design!! Återkom om intryck när den landar. Blev riktigt sugen på en sådan måste jag säga!För mig blir det helt klart Baltic Aquascaphe som kommer levereras lagom till sommaren.
Den kommer få växla mellan BOR och tropic strap.
![]()
![]()
Men vad fin den där var. Letade upp webben o kikade lite. Riktigt bra o balanserad i både mått o design!! Återkom om intryck när den landar. Blev riktigt sugen på en sådan måste jag säga!
Wow! Riktigt fin!Blir den här .![]()
![]()