Flockmentalitet, Jag tycker den är nice.Tror 90% här tycker denna klocka är riktigt ful
Kul att du gillar den. Kan säga att den växer för varje dag och helt klart värd kärlek och handledstid !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Flockmentalitet, Jag tycker den är nice.Tror 90% här tycker denna klocka är riktigt ful
Kul att du gillar den. Kan säga att den växer för varje dag och helt klart värd kärlek och handledstid !
Är det där ett 20mm band från Eulit? Funderar på att köpa ett jag med...![]()
En klassiker, Funkar utmärkt på en Perlon strap från Eulit!
Tror 90% här tycker denna klocka är riktigt ful
Tror 90% här tycker denna klocka är riktigt ful
Hittat en Cartier diver?![]()
Denna för uteserveringen men ska kompletteras med två till för action och bad i sommar.. En på väg och den tredje söks efter![]()
Ja 166.088:an är bra ! SnyggtNeeeej den är riktigt kul, älskar banana urtavlan! Kusin till min 166.088
![]()
P01 är tung , gillar den ocksåJag gillar dykare som är lite mer udda. Ett exempel är nya Tudor P01 som jag tyckte var grym.
Hittat en Cartier diver?
Är det där ett 20mm band från Eulit? Funderar på att köpa ett jag med...![]()
Seiko SKX007 eller SKX013Kan någon tipsa om en dykare som inte är för fin för att man ska behöva oroa sig över att bada i saltvatten och dettas konsekvens för klockan? Eller är detta något som alla klockor med vattenskydd på över 100m ska klara av?
Ok.. Hoppas du hittar en tids nogNähden som fort. Eftersöks
Spola av klockan efter saltbadet med vanligt vatten bara så är saken biffKan någon tipsa om en dykare som inte är för fin för att man ska behöva oroa sig över att bada i saltvatten och dettas konsekvens för klockan? Eller är detta något som alla klockor med vattenskydd på över 100m ska klara av?
Ok.. Hoppas du hittar en tids nog![]()
Spännande!Fanns ju massa under en tid. Nu verkar de vara puts väck. Men tack och hoppas detsamma. Men har en annan sommardykare på Väg hem som får agera slithäst tills Vidare.
Om man inte kan bada i saltvatten är det inte mycket till dykarklocka.Kan någon tipsa om en dykare som inte är för fin för att man ska behöva oroa sig över att bada i saltvatten och dettas konsekvens för klockan? Eller är detta något som alla klockor med vattenskydd på över 100m ska klara av?
Varför vill alla ha nyare tavlan? Fattar det verkligen inte.Tror skarpt på en rolle 116613LB till sommaren (gärna från -16 och framåt om det var nu den nya "blänkigare" tavlan kom). Men jag håller mig till en speedy på mockaband alt. min 16803![]()
Vissa gillar sunburst, andra inte. Det är väl inte jättekonstigt att förstå?Varför vill alla ha nyare tavlan? Fattar det verkligen inte.
Varför vill alla ha nyare tavlan? Fattar det verkligen inte.
Varför vill alla ha nyare tavlan? Fattar det verkligen inte.
Fast nu var det ju inte svaret på min frågaVissa gillar sunburst, andra inte. Det är väl inte jättekonstigt att förstå?
Bling blingSatt med båda framför mig och kom fram till att den nya tavlan verkligen hade ett helt annat lyster som tilltalade mig mycket mer än den matta. Men såklart, hade det skilt 40k mellan de två så hade jag definitivt valt den billigare
Fast nu var det ju inte svaret på min fråga
Bling bling![]()
För att köra vidare på topic, hur ser ni på en speedy med ljust nato? Tänker själv att det blir somrigt samt att ha på sig en vit linneskjortaLåt nu inte detta bli ännu en Rolextråd, nu för tavelfärger...