Har du varit på tjejkalas?Den här kommer att få bada mycket
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du varit på tjejkalas?Den här kommer att få bada mycket
![]()
Uppenbarligen. Fick inte du någon inbjudan?Har du varit på tjejkalas?
RainbowpartyUppenbarligen. Fick inte du någon inbjudan?
Nej. Efter att jag sålde min lollipop slutade inbjudningarna tvärt.Uppenbarligen. Fick inte du någon inbjudan?
Typiskt!Nej. Efter att jag sålde min lollipop slutade inbjudningarna tvärt.
Nu när min nya Seiko kommit in får det nog bli denna till sommaren iställetOm jag lyckas hålla kvar denna tills Juni så kommer denna vara sommarklockan för mig, annars blir det vad jag råkat ha flippat mig till för tillfället...
![]()
Dawn grey är riktigt cool!Nu när min nya Seiko kommit in får det nog bli denna till sommaren istället
![]()
Eller vad tycker ni?
![]()
Aa, kan tänka mig att sunburst-tavlan verkligen står ut i solljuset. Och det är en perfekt klocka på sommarkvällarnaDawn grey är riktigt cool!
Riktigt tuff!300m WR -check
Månfas för att tajma dyk under fullmåne-check
Guld -check
Vitt strap (gummi på g in) -check
Redo att konkurrera ut alla APROO guldare -check
Enkelt
![]()
En vit speedy känns passande, något band i en skön färg får det bli.
![]()
Kan bli denna. Men troligen kompletterad av någon lite mindre vid vissa tillfällen.
![]()
/B
Hahahahaha!Har du varit på tjejkalas?
Sen skulle du ju sälja till mig?Blir nog denna en hel del
![]()
Det har vi nog inte diskuterat färdigt omSen skulle du ju sälja till mig?![]()