Hjortens80
Basic
Det får får bli en test av Orient Mako II som sommarklocka. Variation av blått gummiband och länk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det faktum att digital-fönstret inte går att avläsa under de övriga 9 månaderna bidrar till att man vill använda den mer under sommarenKänns som ett helrätt val för sommaren 2020.![]()
Ok, en lätt uppdatering på arsenalen inför sommaren:Nyhandlade Sinnen kommer få sin beskärda del av sol i sommar. Lutar även åt ett komplement till något vit-tavlat i 36mm klass ..
![]()
Vad tänker sig @FilPro själv till sol och bad?![]()
Hoppas det är ok att jag helt utan skrupler nästan kopierade din sommarkomboBlir mest troligen denna kombo i sommar!
![]()
Hahahah, självfallet! Har de andra färgerna med så kommer nog variera liteHoppas det är ok att jag helt utan skrupler nästan kopierade din sommarkombo
Tack för inspirationen
![]()
Jag har "bara" blå och röd, än så länge. Va lite sugen på vita men får bli ett i taget.Hahahah, självfallet! Har de andra färgerna med så kommer nog variera lite![]()
Ja, älskar verkligen kvalitén, kommer bli grymt i somma!Jag har "bara" blå och röd, än så länge. Va lite sugen på vita men får bli ett i taget.
Tjusigt, vart hittar man ett sånt välsittande gummi till en Seamaster?Hoppas det är ok att jag helt utan skrupler nästan kopierade din sommarkombo
Tack för inspirationen
![]()
https://www.zealande.com/Tjusigt, vart hittar man ett sånt välsittande gummi till en Seamaster?
Strålande, tackhttps://www.zealande.com/
Mycket bra passform, inte dom billigaste men extremt skönt och bra kvalite. Kan rekommenderas! Fick dessutom hem det på under 2 dagar från Frankrike vilket känns ganska imponerande, speciellt i dessa tider.
Börjar faktiskt kolla mer intresserat på denna fast svart (vit så sjukt opraktiskt).Lite stor kanske med sina 41mm men jag tycker den är tuff. 10atm.
![]()
Jag har följt deras utveckling av det där oscillator-verket, som bara finns i Inventor-modellen i Defyserien. Begriper inte varför de måste göra den 44mm, det är ohyggligt stort. Och dessutom dyr.Börjar faktiskt kolla mer intresserat på denna fast svart (vit så sjukt opraktiskt).
Måste ta mig till ad och testa då 41mm kan bli allt för stort. @Chrisse kanske kan bjuda på några WS där man får uppfattning om storlek?
![]()
Börjar faktiskt kolla mer intresserat på denna fast svart (vit så sjukt opraktiskt).
Måste ta mig till ad och testa då 41mm kan bli allt för stort. @Chrisse kanske kan bjuda på några WS där man får uppfattning om storlek?
![]()
Ser riktigt bra ut! Får man fråga hur stora handleder du har? 17.5-18 här så ganska medel tror jag. Verkar gå att få ny från gråis för dryga 50 så ändå rätt mkt sommarsmäll för pengarnaKlockan tunn, lätt och med en ”omslutande” passform. Kommer bära fint även på riktigt smala handleder
![]()
![]()
Tror jag ligger strax under medel.. och inga problem med storleken.Ser riktigt bra ut! Får man fråga hur stora handleder du har? 17.5-18 här så ganska medel tror jag. Verkar gå att få ny från gråis för dryga 50 så ändå rätt mkt sommarsmäll för pengarna![]()
Har lite hosta... trippelåttorna sladdar i regnet... hittar nog inte till dig längre, det var så längesen...En kattmatsburk med camoindex är inte fel! @Grafton du får sladda förbi och Corona slänga in den på tomten
![]()
Jiffypåse går så klart bra men hade vart trevligt att få se den bruna bilen nån gångHar lite hosta... trippelåttorna sladdar i regnet... hittar nog inte till dig längre, det var så längesen...
Vi ska se vad vi kan ordna! Alla ursäkter att dra iväg en runda välkomnasJiffypåse går så klart bra men hade vart trevligt att få se den bruna bilen nån gång![]()
Citerar mig själv. Sommarklockan har kommitBlir nog denna som kommer att få mest handledstid i sommar. Om den nu hinner komma innan sommaren, lite struligt nu i dessa tider..![]()