Yes, den är trevlig. Aquis Date 43,5. Grön.Skön färg på Oris, fortfarande i produktion? Vilken storlek?
Den bärs som ca 41mm. 1 mm kortare mellan bandhornen än 40mm Submariner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, den är trevlig. Aquis Date 43,5. Grön.Skön färg på Oris, fortfarande i produktion? Vilken storlek?
Yes, den är trevlig. Aquis Date 43,5. Grön.
Den bärs som ca 41mm. 1 mm kortare mellan bandhornen än 40mm Submariner.
Grattis!
Snygg combo!Blir mest troligen denna kombo i sommar!
![]()
Riktigt fin quattro!!!!Primära sommarinspirerande klockorna, men lär snurra som vanligt.
![]()
Hublot Big Bang 38 mm, eller en Pasha?Jag är sugen på ngt knalligt men vet inte riktigt vad det ska vara. En vattentät och skrikigt. Hittade en gammal annons på AP diver på K&S med knallgrönt gummi. Sedan är dessa lite väl pricy och för stora. 40mm är nog max om det ska vara lite såhär integrerat![]()
Primära sommarinspirerande klockorna, men lär snurra som vanligt.
![]()
Hmm hubbe 38 är inte så dum.. Ska skolka upp dem och se om det finns skrikiga gummiband tillHublot Big Bang 38 mm, eller en Pasha?
Lite stor kanske med sina 41mm men jag tycker den är tuff. 10atm.Jag är sugen på ngt knalligt men vet inte riktigt vad det ska vara. En vattentät och skrikigt. Hittade en gammal annons på AP diver på K&S med knallgrönt gummi. Sedan är dessa lite väl pricy och för stora. 40mm är nog max om det ska vara lite såhär integrerat![]()
Vitt blir fel för mig men håller med! Men 41 i sådan boett blir för stort tyvärr. Vi kan ju hoppas på en mindre framöverLite stor kanske med sina 41mm men jag tycker den är tuff. 10atm.
![]()
Finns en isad damvariant i 36mm, så får hoppas dem släpper fler varianter på den.Vitt blir fel för mig men håller med! Men 41 i sådan boett blir för stort tyvärr. Vi kan ju hoppas på en mindre framöver
Ja 36mm hade nog varit ok, men kke 38 som sweet spot på gummi. Då hade en svart kunnat vara kul. Sedan blir jag lite kluven allmänt. Är ju sugen på en elegante 48 Titalyt och denna eller Hublot hade nog konkurrerat om samma plats...Finns en isad damvariant i 36mm, så får hoppas dem släpper fler varianter på den.
https://www.zenith-watches.com/en_en/defy-classic-midnight.html
Grym sommarduo!Sommarbanden på![]()
![]()
Det är Rubber B på bägge tvåGrym sommarduo!Vad är det för band du har på din Batman?