Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Redo för både strand och kafé![]()
![]()
Japp. Riktigt trevlig modGrym Seiko var det den rogart sålde?![]()
Japp. Riktigt trevlig mod![]()
Helvitt är sällan man ser. Supercool!Blir nog denna
Så får man hoppas det finns några uteserveringar att besöka
![]()
Med all rätt! Är det 36a eller 41a?Min gissning är att SS Worldtimer kommer få mycket tid i sommar.![]()
36. Har haft 41 förut ett flertal ggr förut men har ej fått det att kännas 100 % bra. Nu däremot har jag hittat hemMed all rätt! Är det 36a eller 41a?
Var helt inställd på att det var den svarta versionen jag ville ha tills jag såg din bildBlir SMP i sommar!
![]()
Wow! Vad är det där för modell? Helt oinsatt på Hublot!Sommarklockan är införskaffad
![]()
![]()
![]()
![]()
Skär till ett Tropic Star så det passar luggarna så har du en giftig sommarbadareFick bli ett dykarur i guld detta år för vattenaktiviteterna.
![]()
Var lite samma för mig faktiskt men när jag fick se tavlan på denna så blev jag helt såld! Svårt att stirra sig trött på den!Var helt inställd på att det var den svarta versionen jag ville ha tills jag såg din bildJäklar får skaffa bägge
Det är en Hublot Classic Fusion i 42mm storlek om jag inte minns felWow! Vad är det där för modell? Helt oinsatt på Hublot!
Dykarur i guld är så ologiskt men ack så coolt.Fick bli ett dykarur i guld detta år för vattenaktiviteterna.
![]()
Funderat på det, men svårt att få gummit snyggt och vill ju använda originalviklåset. Får bli fettmättad alligator ist.Skär till ett Tropic Star så det passar luggarna så har du en giftig sommarbadare![]()
Precis, det är så fel att det känns rätt. Dock är ju Pashan rätt stekig i grunden så blir ju tyvärr inte riktigt samma verktygskänsla. Tyvärr är ju sportrolex rätt dyra i guld och då försvinner verktygskänslan lite. Hade en 16758 tidigare och den var rätt trevlig, men de har inte blivit billigare. Tror den kostade 55'.Dykarur i guld är så ologiskt men ack så coolt.
![]()
Fel att det känns rätt? Nää nu är det din fäbless för Au som talar igen...Funderat på det, men svårt att få gummit snyggt och vill ju använda originalviklåset. Får bli fettmättad alligator ist.
Precis, det är så fel att det känns rätt. Dock är ju Pashan rätt stekig i grunden så blir ju tyvärr inte riktigt samma verktygskänsla. Tyvärr är ju sportrolex rätt dyra i guld och då försvinner verktygskänslan lite. Hade en 16758 tidigare och den var rätt trevlig, men de har inte blivit billigare. Tror den kostade 55'.
Fick bli ett dykarur i guld detta år för vattenaktiviteterna.
![]()
Kul du känner så, jag är fortsatt lite tveksam till modellen. Men som en stekig sommardykare fungerar den förmodligen. Är inne för trycktest just nu.pasha är en modell jag inte förstod tjusningen med först men nu verkligen förstår helt, bra på så många sätt!![]()
Love it, one on its way to me! Can't waitBaltic Aquascaphe, som gjord för sommaren
![]()
![]()
Kommer säkert bli nån Doxa också som det brukar.