VARNING Jannebanan
Basic
Vad är det där för band? Finns någon sida som du kan länka eller vart köpte du det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://www.watchgecko.com/bonetto-cinturini-zuludiver-284-divers-waterproof-rubber-watch-strapVad är det där för band? Finns någon sida som du kan länka eller vart köpte du det?
Tyckte det var as Nice röd färg på det, måste inhandlas!! Eller lurar man ögat för att bilden är tagen i solen?https://www.watchgecko.com/bonetto-cinturini-zuludiver-284-divers-waterproof-rubber-watch-strap
Blir att köpa ett blått sen också.
Hade personligen velat ha mörkare rött. Men om du gillar bilderna bör du gilla det, tycker inte bilderna luras. Blir såklart annorlunda inomhus:Tyckte det var as Nice röd färg på det, måste inhandlas!! Eller lurar man ögat för att bilden är tagen i solen?![]()
Jo men visst är det så, men det såg Även bra ut nu inomhus också, så ska slå till på ett sådant, hojtar väl till om/när det dyker uppHade personligen velat ha mörkare rött. Men om du gillar bilderna bör du gilla det, tycker inte bilderna luras. Blir såklart annorlunda inomhus:![]()
Finns det vattentäta klockor? ^^Inte funnit mig en vattentät än, är för såld på vintage.Men har faktiskt kikat på en Skwaleh med blå urtavla så jag kan köra blått+orange.
Finns det vattentäta klockor? ^^![]()
Hård! Har en lite blingigare variant. Borde kanske trycktesta den så man har fler sommarklockorFår bli denna gamla North Eagles..
![]()
Kan tycka att sommarklocka känns som natoband eller stållänk då läderarmband lätt kan bli lite sunkigt i värmen. Eller så kanske jag svettas mer än andra... bra val av dig hursomhelst![]()
![]()
![]()
Dessa tre kommer nog få mest handledstid i sommar.
Ja, gummi eller nato gäller på sommaren. Länk blir hopplöst svettigt.Kan tycka att sommarklocka känns som natoband eller stållänk då läderarmband lätt kan bli lite sunkigt i värmen. Eller så kanske jag svettas mer än andra... bra val av dig hursomhelst![]()
Mmm, gummi absorberar fukt så väl.Ja, gummi eller nato gäller på sommaren. Länk blir hopplöst svettigt.
Ja eller hur, blir inte alls svettigt!Mmm, gummi absorberar fukt så väl.
Lika bra som länk.Mmm, gummi absorberar fukt så väl.