Tack!Typisk. Har inte alls varit sugen på någon Rolex förrän nu... Dags att gå ut och panta burkar nu.
Grattis till en fin klocka!
Fördelen är ju att denna kan du köpa begagnad under list till skillnad från mycket annat hos Rolex
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Typisk. Har inte alls varit sugen på någon Rolex förrän nu... Dags att gå ut och panta burkar nu.
Grattis till en fin klocka!
Samma som de senaste åren! svårslagen sommardinka
![]()
![]()
Tack! Ja den blev rätt lyckadSinnessjukt bra bild den första![]()
Ändå smakfullt schteeeekig.Verkar fungera än, badbar och stekig.
![]()
Riktigt härlig sommarklockaSmåtråkig och förändringsobenägen som man är så blir det Doxa för tredje året i rad.
![]()
En shark mesh borde ju ändå andas rätt bra.Ja, gummi eller nato gäller på sommaren. Länk blir hopplöst svettigt.
Tack! Ja den blev rätt lyckad
Här är en till tagen samtidigt som jag också blev rätt nöjd med
![]()
Har försökt skiljas åt nån gång men det är inte lönt, gillar den för mycket helt enkelt!Det skall du vara, riktigt bra som ger rättvisa åt klockan! Du har ju kört den nu ett tag vilket bekräftar att bilderna stämmer![]()
Blev ju kanon!Dubbel postar men mission accomplished. Äntligen damp MN strappen ned i brevlådan och jag är redo för sommaren. Första MN strappen och måste säga att detta var bra mycket bättre än väntat.![]()
Tack!Blev ju kanon!Jag är riktigt sugen på en BB36...
Skitsnygg! Dom har verkligen träffat rätt med den modellen. Bra valMåste bara bli 007:an. Den tropikfärgade matta tavlan med cream index blir bra till solbrun arm.
![]()
Snygg lumeshot! Het sommarklocka!Denna är ju rätt somrig![]()