• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommarklockan 2020

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Provkörde lite sommarvibes på Smögen i helgen, blå’a tavlan funkade.

E1D06B5A-7893-40E0-B4B2-64785745389A.jpeg
ACEC2EB7-30F2-467C-8F28-A9601E485B58.jpeg
Superfin!
För att få en känsla för hur Defy bär. Hur bär den i relation till denna VC? Har nämligen provat denna men den kändes för stor.
 

JonasGbg

Panerai
2-Faktor
Är det bara jag som tycker att Nato- eller gummiarmband är ett måste för en sommarklocka?
Säger han som bara äger klockor med stållänk eller läderarmbando_O
Jaha, då får det bli ytterligare ett klockköp:angel:
 

OddD

Panerai
2-Faktor
Numret till stödlinjen för de som drabbas av trauma av att se Air Kingen på det oranga gummit är 555-5500. Trycket och väntetiderna kan vara långa men ha tålamod, utbildad personal sitter redo att stötta och lotsa offren tillbaka till ett fungerande klockkänsloliv. :)

Fick mycket skit förra året också så jag är van :)
Undrar om det rosa från Zodiaken skulle göra sig bättre på Air-king'en?
;)
 

nept

Panerai
Nytt batteri, nytt band och tillbakadragen säljesannons och vipps var sommaren räddad.

Gillar inte dykare annars men den här en trevlig storlek och har dagsvisning på ett språk jag inte kan, vilket ju är trevligt och förstärker den där glada känslan av att inte bry sig vilken veckodag det är. :cigar:

(Det har man ju telefonen till.)

20200521_132315.jpg
 
Topp