Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här är riktigt nice ocksåNågra förslag på någon sjyst dykarklocka med stålllänk i storleken 36 mm ? Budget 8000-10 000 SEK. Har ganska smala handleder och det mesta jag hittar är dykarklockor för damer med mer utsmyckning än de som är mer diskreta.
Hade dunder ifall det finns någon dykarklocka 36mm som inte har en massa bling bling.
Tack på förhand!
Fickur i badbyxorna kör jag!
Några förslag på någon sjyst dykarklocka med stålllänk i storleken 36 mm ? Budget 8000-10 000 SEK. Har ganska smala handleder och det mesta jag hittar är dykarklockor för damer med mer utsmyckning än de som är mer diskreta.
Hade dunder ifall det finns någon dykarklocka 36mm som inte har en massa bling bling.
Tack på förhand!
Kolla på yema. Coola klockor med fina historiaSeamaster midsize?
Eller nån vass vintagedykare. Kolla ebay, tradera osv
Här har du en grym dykare på 36mm. Och då har du gott om pengar kvar till ännu en klockaNågra förslag på någon sjyst dykarklocka med stålllänk i storleken 36 mm ? Budget 8000-10 000 SEK. Har ganska smala handleder och det mesta jag hittar är dykarklockor för damer med mer utsmyckning än de som är mer diskreta.
Tack på förhand!
Ja, eller så bär man den i ett därför avsett armband. Man vill ju flasha sin sommarklocka, eller hur?Fickur i badbyxorna kör jag!
Bra val! Mycket trevlig och allsidig dinka.Fått upp ögonen för en helt annan sommarklocka än vad jag startade tråden med...
![]()
Vit tavla, dekadent, guld och 100m plaskskydd... kan det bli mer sommar kompatibelt?
Nice! Glöm inte Deltan...Årets sommarklocka får nog bli Frogman GWF-D1000MB-3JF
![]()
Deltan är returneradNice! Glöm inte Deltan...jag har fått mitt nylonstrap från Enduron till min förresten, riktigt behagligt band ser ok ut också. Är riktigt nöjd med min Delta.
Tror denna vinner.Sommer? Gult? Jada.
![]()
Å fasen då håller jag ställningarna! Var rädd jag skulle vandra samma väg med smartwatches men Deltan tilltalade mig. Däremot en Fenix 6 jag fick hem först fick åka i snabb retur....Deltan är returnerad, trots att den var riktigt grym är smartklocka inget för mig i dagsläget
.
Hehe ja det måste du göra nuÅ fasen då håller jag ställningarna! Var rädd jag skulle vandra samma väg med smartwatches men Deltan tilltalade mig. Däremot en Fenix 6 jag fick hem först fick åka i snabb retur....![]()
Jäkligt spännande armband på den Cartiern, vad är det för ngt?Sommarens dubbel har landat. Känns som att guld är det nya i år![]()
Armbandet köptes innan klockan. En krysslänk i 18k från 1956 som skulle smältas ner för guldvärdet. Använt tre dagar sedan -56 så den var i typ nyskick. Köpte en tank solo hos AD och fick dem att slipa till länken så att det passarJäkligt spännande armband på den Cartiern, vad är det för ngt?
Så balla. Såg den gula på en herre på Ica i veckan. Ser ju grym ut IRL men mer nyfiken på Tiffanyn.Används för fullt nu när solen har tittat fram. Synd att bara att det är så mycket pollen i luften
![]()
![]()
Båda är grymma, men den gula är nog favvon!Så balla. Såg den gula på en herre på Ica i veckan. Ser ju grym ut IRL men mer nyfiken på Tiffanyn.