Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förvisso. Trodde dock han lämnade ungkarlslivet i Döskallegrottan när han och Diana gängade sig, flyttade in i trädkojan och avlade Heloise och Lill-Kit. Ska tillägga att jag inte läst en Fantomentidning under de senaste 20 åren, så jag har ingen aning om han skilt sig, sålt ungarna till en slavhandlare och dejtar en strippa i Morristown.Kan han väl göra på en stenbänk
Kul det kom på tal, var själv med i fantomenklubben på 70-talet fick ringen, köpte trikåer och hela köret, hört på stan att han sadlat om helt och lever i partnerskap med vapendragaren Guran som en helt vanlig fantom.Förvisso. Trodde dock han lämnade ungkarlslivet i Döskallegrottan när han och Diana gängade sig, flyttade in i trädkojan och avlade Heloise och Lill-Kit. Ska tillägga att jag inte läst en Fantomentidning under de senaste 20 åren, så jag har ingen aning om han skilt sig, sålt ungarna till en slavhandlare och dejtar en strippa i Morristown.
Tack vare denna tråd ville jag testa att sova med klocka även nätter under normala omständigheter. Därför avsatte jag en klocka som renodlad sleeper, och jag måste medge att det bringar en viss mysfaktor.
Haha, ännu ett måste i klocklådan. En "beater" och en "sleeper", utomstående skakar på huvudet åt galenskaperna!
Det ingen vet tar ingen skada av!
Förutom flickvännen kanske.
Om det inte passar kan hon ju alltid sova på soffan.
Vilken sleeper rekommenderar herrn?Tack vare denna tråd ville jag testa att sova med klocka även nätter under normala omständigheter. Därför avsatte jag en klocka som renodlad sleeper, och jag måste medge att det bringar en viss mysfaktor.