TomGanks
Silver
Nä. Gjort det ett antal gånger men blir alltför ofta så här:
![]()
Sover inte med klockan på. Tycker den är i vägen samt att jag väljer klocka på morgonen beroend på aktivitet. Extra like för filmklippet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä. Gjort det ett antal gånger men blir alltför ofta så här:
![]()
+1Nä. Gjort det ett antal gånger men blir alltför ofta så här:
![]()
Jag lägger alltid ifrån mig klockan, då ja är rädd att dunka i den i stålsäng ramen
Jag hamnade dock på akuten nyligen med Sub. De hade inga låsskåp så hade jag den på mig i 48 timmar haha
Visst måste klockan få sig en god natts sömn också, inte ska den behöva få ryggbesvär av att ligga på det hårda nattduksbordet.Aldrig, obekvämt! Nu när man är singel har man en annan dam bredvid sig
![]()
Visst måste klockan få sig en god natts sömn också, inte ska den behöva få ryggbesvär av att ligga på det hårda nattduksbordet.![]()
Ah, den ser ut att må bra iallafall!Haha, sant! Dock så gjorde jag en liten säng när jag gjorde en klockbricka. Så slipper tänka på att repa den. Kudde och täcke har jag inte gjort ännu...![]()
![]()
Sönder har jag väldigt svårt att se att den ska gå. Möjligtvis att den får någon repa eller ding, men den klarar ju en aktiv vardag så det känns lite väl nojigt att oroa sig för att den inte ska klara en natts rekreation.Har aldrig sovit med klockan på armen, är rädd att jag lyckas ta sönder den på något sätt. Dessutom är det en trevlig morgonrutin att ta på sig den igen när man går upp (man hinner sakna den redan efter en natt).
Sönder har jag väldigt svårt att se att den ska gå. Möjligtvis att den får någon repa eller ding, men den klarar ju en aktiv vardag så det känns lite väl nojigt att oroa sig för att den inte ska klara en natts rekreation.
Sover med klockan på för övrigt eftersom jag varken har mobil eller väckarklocka inom en armlängds avstånd när jag sover.
Förståeligt. Självklart ska man göra det som känns bäst för en själv.Du har säkerligen helt rätt i ditt resonemang, men det är mer en känsla än ett faktum att något ska hända med klockan som får mig att avstå.
Något jag bävar för om det skulle hända. Svimmade en gång och åkte in akut men då hade jag ingen klocka på mig![]()
De flesta akutmottagningar saknar värdeförvaringsmöjligheter, medan de flesta vårdavdelningar har värdepåsar - sedan varierar det lite mellan sjukhus och värde men riktigt höga värden förvaras inlåsta i ett kassaskåp hos vakterna (det är framförallt kontanter) med tillgång därefter.
För att svara på frågan sover jag ibland med klockan på, på flygplan och liknande och på jobbet. Sällan hemma, men det sker (oftast för att jag somnar i soffan, men ibland när jag somnar och bara tänkt att jag skulle vila ögonen också).