• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Spaning, svarttavlade 40-talare i modell lite större $$$

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Dagens köp passar nog bättre här än i fyndtråden... Men jag är nöjd och glad att jag slapp dega mer :)
auktionsvara_940672_stor.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Haha där ser man. Tror det var en 2990. Svinful tavla oxo! Såldes den för 70 sen?
Visst det den en lite skadad 2990, inte riktigt jämförbar. Som jag nämnde tidigare är de försänkta indexen som finns på din tavla så mycket bättre än de andra. Hoppas du uppskattar det irl. Att indexen är målade ovanpå tavlan på Ranchero är det som stoppade mig från att köpa när de var billiga.
 

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Fantastisk tavla och ovanlig ute på marknaden!
Tack!
Visst det den en lite skadad 2990, inte riktigt jämförbar. Som jag nämnde tidigare är de försänkta indexen som finns på din tavla så mycket bättre än de andra. Hoppas du uppskattar det irl. Att indexen är målade ovanpå tavlan på Ranchero är det som stoppade mig från att köpa när de var billiga.
Tack ja det håller jag verkligen med om nu även om jag hade missat det om du inte sade det! 2990 är knappast en perfekt referens men pga det snara utseendet borde dem inte heller vara helt off i min värld även om jag säkert har fel där?
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Tack!

Tack ja det håller jag verkligen med om nu även om jag hade missat det om du inte sade det! 2990 är knappast en perfekt referens men pga det snara utseendet borde dem inte heller vara helt off i min värld även om jag säkert har fel där?
Säkert ungefär samma pris, klart kändare men samtidigt vanligare? Vem söker på ref 2937?
 

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Säkert ungefär samma pris, klart kändare men samtidigt vanligare? Vem söker på ref 2937?
Rare är ju bara prismässigt positivt sålänge det är vanligt nog att hausas? ;) Hur som borde den iaf vara värd det jag betalade vilket ju inte skadar även om jag inte köpte för att sälja...
 
Topp