Har en 2400 (-6) med bara suverän, ingen text i övrigt på baklocket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo absolut! Men cal 266 är fel verk. Visade sig dock sedan att det var rätt verk.Även 2400 med svensk text är väl suveräner, om inte har jag blivit fel uppfostrad
Grattis, följde den noga. Spännande modell!Dagens köp passar nog bättre här än i fyndtråden... Men jag är nöjd och glad att jag slapp dega mer
Grym, helt rätt modell. Har en likadan.Polaren fick hem denna från tratten igår. Köp nu för en tusenlapp. 36,5mm boett. Vriden i botten och minutvisaren fast i tavlan. Ångrar lite att jag inte klippte den själv.
Snyggt, vad slutade den på?Dagens köp passar nog bättre här än i fyndtråden... Men jag är nöjd och glad att jag slapp dega mer
19 plus avgifter. Rimlig värdering på 2700krSnyggt, vad slutade den på?
Standard19 plus avgifter. Rimlig värdering på 2700kr
Jo. Tycker tom den blev rätt billig...Standard
Ja, finns väl bara en prisdatapunkt på dessa? Eller hittade du något annat prissatt ex?Jo. Tycker tom den blev rätt billig...
Nej eg ingen annan och den är ju inte så bra referens.... Men borde inte vara jättelångt ifrån 2990 med "Ranchero"tavla?Ja, finns väl bara en prisdatapunkt på dessa? Eller hittade du något annat prissatt ex?
Spännande, grattis! Berätta lite vad det är (i och med inropspriset )? Cal 30T2?Dagens köp passar nog bättre här än i fyndtråden... Men jag är nöjd och glad att jag slapp dega mer
Tack! Ref 2937-3. Rätt ovanlig så har typ inga referensobjekt förutom dennaSpännande, grattis! Berätta lite vad det är (i och med inropspriset )? Cal 30T2?
Häftigt. Läcker tavla och ovanlig ref. Du samlar på dig av kul klockorTack! Ref 2937-3. Rätt ovanlig så har typ inga referensobjekt förutom denna
https://shop.hodinkee.com/products/1950s-omega-seamaster-with-very-rare-dial?variant=16917565380
Tack! Då är vi två (och några till)Häftigt. Läcker tavla och ovanlig ref. Du samlar på dig av kul klockor
Gick det inte nån på tradera för 36k för några månader sen, som sedan hamnade på marcel watches för typ det dubbla.Tack! Ref 2937-3. Rätt ovanlig så har typ inga referensobjekt förutom denna
https://shop.hodinkee.com/products/1950s-omega-seamaster-with-very-rare-dial?variant=16917565380
Vet inte. Har du några länkar? Kan inte hitta.Gick det inte nån på tradera för 36k för några månader sen, som sedan hamnade på marcel watches för typ det dubbla.
Mars förra året, antigen eller så förväxlar jag den med nån annanVet inte. Har du några länkar? Kan inte hitta.
Haha där ser man. Tror det var en 2990. Svinful tavla oxo! Såldes den för 70 sen?Mars förra året, antigen eller så förväxlar jag den med nån annan
Låg ute för 65Haha där ser man. Tror det var en 2990. Svinful tavla oxo! Såldes den för 70 sen?
Äh fy fan... Vad är det för fel på folk...?Låg ute för 65
"Pay the future prize today"Äh fy fan... Vad är det för fel på folk...?
Då betalade väl jag kommande lågkonjunkturspris isf"Pay the future prize today"
Fantastisk tavla och ovanlig ute på marknaden!Tack! Ref 2937-3. Rätt ovanlig så har typ inga referensobjekt förutom denna
Visst det den en lite skadad 2990, inte riktigt jämförbar. Som jag nämnde tidigare är de försänkta indexen som finns på din tavla så mycket bättre än de andra. Hoppas du uppskattar det irl. Att indexen är målade ovanpå tavlan på Ranchero är det som stoppade mig från att köpa när de var billiga.Haha där ser man. Tror det var en 2990. Svinful tavla oxo! Såldes den för 70 sen?
Tack!Fantastisk tavla och ovanlig ute på marknaden!
Tack ja det håller jag verkligen med om nu även om jag hade missat det om du inte sade det! 2990 är knappast en perfekt referens men pga det snara utseendet borde dem inte heller vara helt off i min värld även om jag säkert har fel där?Visst det den en lite skadad 2990, inte riktigt jämförbar. Som jag nämnde tidigare är de försänkta indexen som finns på din tavla så mycket bättre än de andra. Hoppas du uppskattar det irl. Att indexen är målade ovanpå tavlan på Ranchero är det som stoppade mig från att köpa när de var billiga.
Säkert ungefär samma pris, klart kändare men samtidigt vanligare? Vem söker på ref 2937?Tack!
Tack ja det håller jag verkligen med om nu även om jag hade missat det om du inte sade det! 2990 är knappast en perfekt referens men pga det snara utseendet borde dem inte heller vara helt off i min värld även om jag säkert har fel där?
Rare är ju bara prismässigt positivt sålänge det är vanligt nog att hausas? Hur som borde den iaf vara värd det jag betalade vilket ju inte skadar även om jag inte köpte för att sälja...Säkert ungefär samma pris, klart kändare men samtidigt vanligare? Vem söker på ref 2937?
Dagens köp passar nog bättre här än i fyndtråden... Men jag är nöjd och glad att jag slapp dega mer