Ja trevlig modell, typ som min. Dock är tavlan i mitt tycke väldigt sliten, men såklart är smaken olika...Fast den är väl trevlig? Inte jättekonstigt pris även om jag inte skulle köpa den för det eller ens halva kanske.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja trevlig modell, typ som min. Dock är tavlan i mitt tycke väldigt sliten, men såklart är smaken olika...Fast den är väl trevlig? Inte jättekonstigt pris även om jag inte skulle köpa den för det eller ens halva kanske.
Ja folk får sluta pilla på mina Tissoter..
Ser sjukt fin ut. Men hade du sagt detta för några år sedan hade jag inte trott dig.Ja folk får sluta pilla på mina Tissoter..
"The quality remains long after the price is forgotten" tänkte jag... Den ser riktigt bra ut.
Inte jag heller... Trodde kallt jag skulle vinna på 3k. Men vi var 3st som gick högt. Tycker iofs den förtjänar det, men hade föredragit att spara några tusen... Menmen, automatisk, cool tavla och klockan är typ så nära NOS man kommer utan att vara NOS.Ser sjukt fin ut. Men hade du sagt detta för några år sedan hade jag intre trott dig.
Har inte kollat på den men ser blank och fin ut...?”Modell lite mindre” är inte gratis, de heller...
Har inte kollat på den men ser blank och fin ut...?
Tror man måste börja skriva upp premiet för riktigt bra skick...
Jag hoppas iofs på motsatsen. Har gillat att kunna köpa krisp ex för bara en del mer än skapliga ex.Den var fin.
Mest som en reflektion över att det ändå är ganska mycket för en klocka som många hade avfärdat som damstorlek.
Men ja, förhoppningsvis blir skillnaden mellan fantastiskt skick och ”rejält risig” lite större framåt än vad den varit hittills. Vi får se.
Haha, jo... Det är klart.Jag hoppas iofs på motsatsen. Har gillat att kunna köpa krisp ex för bara en del mer än skapliga ex.
Budade på den, var nog kanske dumsnålt att inte följa med högre men svårt att avgöra skicket på de bilderna och beskrivningen.Mmmm, kvalitet! Man skulle kanske inte snålat...
Har jag missat helt... Var gick den och för hur mkt?Mmmm, kvalitet! Man skulle kanske inte snålat...
Tratten, strax under 7.Har jag missat helt... Var gick den och för hur mkt?
Dyrt.Hmmm On Topic
Helt ok men inte svinbra. 10k
Jäkla bra ref dock!
Väldigt lik min, men annan boettHmmm On Topic
Helt ok men inte svinbra. 10k
Jäkla bra ref dock!
Jo håller med. Men kan på ngt vis köpa att en 2937 ska kosta hälften av en suverän i samma skick? Allt är ju relativt och när suverän blir hutlöst dyra följer resten med?
Säker på att visarna var bytta?Jo håller med. Men kan på ngt vis köpa att en 2937 ska kosta hälften av en suverän i samma skick? Allt är ju relativt och när suverän blir hutlöst dyra följer resten med?
Sålde denna rätt nyligen för 8 till dealer. Den hade bytta visare och fel krona.
Njae. En kunnig sade att dessa var "over size" vilket inte var rätt för ref och då de hade ljusare patina än index lät det rimligt. Men gjorde nog inte jättemycket på värdet. En ickeSuverän som köptes av handlare för 8k tänkte jag mest styrker "relativargumentet". När en suverän kostar 20 är det för "billigt" med 5 för min gamla ovan även om den rätt nyligen kostade 3-4. Tror suveränhajpen helt enkelt drar med sig typ alla 35-36mm svarta omegor då folk upplever dem som billiga helt plötsligt.Säker på att visarna var bytta?
Ser hyfsat rätt ut, upplever dem ngt bredare kanske, men det kan vara bilden.Säker på att visarna var bytta?
Nu har jag aldrig jämfört men det känns inte som dom visarna hade fått plats, de är ju ganska långa.Njae. En kunnig sade att dessa var "over size" vilket inte var rätt för ref och då de hade ljusare patina än index lät det rimligt. Men gjorde nog inte jättemycket på värdet. En ickeSuverän som köptes av handlare för 8k tänkte jag mest styrker "relativargumentet". När en suverän kostar 20 är det för "billigt" med 5 för min gamla ovan även om den rätt nyligen kostade 3-4. Tror suveränhajpen helt enkelt drar med sig typ alla 35-36mm svarta omegor då folk upplever dem som billiga helt plötsligt.
Skulle precis skrivit att allt svart blivit dyrt? Ändå en mindre poppis boett? Skada i tavlan men ok som helhet. Fel visare väl?
Har ingen aning om det är fel visare, matchar taveldesignen väl iaf. Personligen tycker jag blanka svarta tavlor är roligare med målade radiumindex, råkar ha en själv, men vet inte vad marknaden tycker. Min uppfattning var innan att svarta tavlor var ungefär dubbla priset jämför med andra. Sedan upplevde jag det som att den procentuella skillnaden gick ner men den absoluta summan var rätt konstant. Frågan är om inte svarta drar igen? Synd man inte sitter på riktig statistik, lite kul med trender.Skulle precis skrivit att allt svart blivit dyrt? Ändå en mindre poppis boett? Skada i tavlan men ok som helhet. Fel visare väl?