• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SPEL: Counter-Strike

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Tja,

Är det några här som spelar Counter-Strike? Efter ett uppehåll på ca 14-15 år så köpte jag mig en speldator och började panga lite igen, hade glömt bort hur kul det är!

Frun tycker det är minst lika kul att se sin man på 30+ sitta i bar överkropp med mjukisar och ett headset, skrikandes. Min sexappeal ökade som fan!

Några KS fellers som lirar?

Hej heeeeej


spelar cs-go i snitt lite varje dag. 27 år här :)
 

Josef B

Bestraffaren
Körde själv lite att man gjorde en snutt :) Tråkigt bara att youtube ändrade låt pga rättigheter, Slipknots låtar var perfekta annars :)

 

LéKrâk

Omega
2-Faktor
Spelar också till och från. Är just nu mitt i en flytt men när det är avklarat så är jag definitivt på ett game eller två :happyhappy:
 

sveol

Cartier
Jag lirar en del, har loggat ca 300 timmar nu. Dock sitter jag fast i silver 4 träsket. Jag skyller på mitt aim. Men stratsen kan jag, gillar att köra competetive, med vettiga människor. Ni kan adda mig, sveol är namnet såklart ;)
 

Maxim

Cartier
Vi körde ett gäng igår med blandade ranks och det var trevligt!

Träffade på en orankad snubbe som lika gärna kunde vara proffs eller nåt dock...
 

Maxim

Cartier
Bra matcher! Gillar att trots att vi är på så olika nivåer så bidrar alla med sitt till gamet!
 

vonhall

Rolex
Sorry för i går Sveol! Återigen så fick jag ett generalhäng på datorn! Lite märkligt då jag kört dödsmatcher i några timmar innan utan problem! Jeje så går det när man försöker använda pc :cool:
 

Strauss

Omega
2-Faktor
Haha, vad sjukt, har också lirat sen 99 i princip.
Lirar lite CS:GO nu med vänner, vi all är runt 30-årsstrecket.
Under vinterhalvåret blir det ett par timmar i veckan.
tror jag reggat runt 2100 timmar, haha!
alltid kul när man kan lira med svenskar istället för ett par jävla ryssar.

hör av er ifall ni ska lira lite!
 

sveol

Cartier
Sorry för i går Sveol! Återigen så fick jag ett generalhäng på datorn! Lite märkligt då jag kört dödsmatcher i några timmar innan utan problem! Jeje så går det när man försöker använda pc :cool:

Inga problem. Vi vann ;)

Skitkul att spela med KS killarna. Ni är grymt duktiga (och förlåtande när en stackars SE kommer in i laget) Mer sådant!
 
Topp