Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr inte hunnit kolla så mkt! Ska försöka få mig lite tid ikväll!Nån som följer dreamhack?
Kollar faktiskt nu på jobbet.Tyvärr inte hunnit kolla så mkt! Ska försöka få mig lite tid ikväll!
Nice, hoppas det går bra för Sverige!Kollar faktiskt nu på jobbet.
Fnatic vidare igår. NIP möter vinnaren av Luminosity - envyus sen.Nice, hoppas det går bra för Sverige!
www.twitch.tvVart hittar man stream?
Xbox?
NiP har varit så ojämna senaste året, och verkar utöver det sakna spelglädjen som förr fanns. Måste ju vara en rooster-change på G va?Risigt NiP, risigt...
PS4 har jag bara nu och, sålt av resten av konsolerna.
Va fan, jag får väl skrota min krysslåda och skaffa ett ps4. Ps har helt enkelt alltid varit bättre än krysslådorna, men jag haaaatar deras kontrollerPS4 har jag bara nu och, sålt av resten av konsolerna.
Tar dom sista också tror du?Kom igen nu då Fnatic era färskingar!
Jag hoppas det, tror faktiskt LG vinner tyvärr. Dom har slagit ut Envy, NiP och TSM så dom förtjänar nästan att vinna på ett sätt. Men klart man hoppas på svennebananernaTar dom sista också tror du?
Hahah sant, händer allt för ofta... Men det vore kul ifall det blir lite mer spännande!Har sett så många games blivit bortkastade så jag säger inget förens dom har 16 ronder