• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

Givetvis, men vet inte om jag håller med om att det borde vara prio-ett. Tycker en ytter eller striker (om inte khalili kommer igång).
Tycker ändå offensiven är helt ok nu. Israelsson, Kennedy, Torsteinbö, Khalili, Orlov. En vettig central mitt och en ytterback. Haglund har ju ej levererat. Sen en ytter till för bredd absolut. Måns är ju katastrof som vi alla vet.

Tycker ändå offensiven är helt ok nu. Israelsson, Kennedy, Torsteinbö, Khalili, Orlov. En vettig central mitt och en ytterback. Haglund har ju ej levererat. Sen en ytter till för bredd absolut. Måns är ju katastrof som vi alla vet.
Jo, det stämmer. Khalili besitter de kvaliteter jag ser att vi behöver i en anfallare, men han måste börja göra mål. :) Jag tycker faktiskt att Haglund presterat betydligt bättre de senaste matcherna, men håller med om att en central mitt skulle vara härligt, helst en yngre version av Kennedy med lite speed.
Men Orlov kommer väl lämna efter säsongen ifall inte bajen vill utnyttja köpoptionen?

Tycker Solheim har ryckt upp sig betydligt de senaste matcherna, så vb känns inte lika akut som när vi endast hade Batan.
Khalili, tja, kanske han börjar att vakna....?
7-0 på tre raka segrar är i alla fall jag nöjd med.

Jag tycker Magyar är lite vimsig emellanåt, visst vi har inte släppt in mål nu på x matcher men han känna lite ostabil. Solheim var ganska seg i starten också men han har börjat jobba sig in. Batan tycker jag är skön, han slår en del felpassar (han har ju trots allt bara en fot, vänstern) men han krigar, löper mycket och vågar gå in med kropp och trycka till!

Är inne på http://www.fotbolltransfers.com/site/club/9 och kollar på vilka som har utgående kontrakt 2016. Vilka tror ni ryker och vilka får förlänga? Står också lite snitt fakta: Totalvärde: 54,550,000 SEK | Snittålder: 26.00 | Snittvikt: 78.24 kg | Snittlängd: 183.71 cm.
Vad tycker vi om den faktan? Jag gillar snitt-åldern men hoppas på lite yngre :)

Jag tycker Magyar är lite vimsig emellanåt, visst vi har inte släppt in mål nu på x matcher men han känna lite ostabil. Solheim var ganska seg i starten också men han har börjat jobba sig in. Batan tycker jag är skön, han slår en del felpassar (han har ju trots allt bara en fot, vänstern) men han krigar, löper mycket och vågar gå in med kropp och trycka till!

Är inne på http://www.fotbolltransfers.com/site/club/9 och kollar på vilka som har utgående kontrakt 2016. Vilka tror ni ryker och vilka får förlänga? Står också lite snitt fakta: Totalvärde: 54,550,000 SEK | Snittålder: 26.00 | Snittvikt: 78.24 kg | Snittlängd: 183.71 cm.
Vad tycker vi om den faktan? Jag gillar snitt-åldern men hoppas på lite yngre :)
Tror Batan går efter nästa säsong. Likaså Kennedy. Fuhre bye bye. Solli likaså. Pablo lär tacka för sig efter denna säsong.

Förlängt får: Persson, Israelsson, Saetra, Torstein och Haglund. Sen får vi ju se vilka som eventuellt försvinner på försäljning. Hoppas Måns. Torstein kan nog vara kandidat att bli såld också, tyvärr.

Tror Batan går efter nästa säsong. Likaså Kennedy. Fuhre bye bye. Solli likaså. Pablo lär tacka för sig efter denna säsong.

Förlängt får: Persson, Israelsson, Saetra, Torstein och Haglund. Sen får vi ju se vilka som eventuellt försvinner på försäljning. Hoppas Måns. Torstein kan nog vara kandidat att bli såld också, tyvärr.

Tror du Kennedy byter klubb eller lägger skorna på hyllan? Jag tror han förlänger 1 år "om kroppen håller" och det förblir hans sista år som fotbollsspelare, han har ju sagt i typ alla intervjuer att han vill fortsätta jobba inom Bajen, typ jobba som coach med yngre för att lära ut tillslag osv.

Tror du Kennedy byter klubb eller lägger skorna på hyllan? Jag tror han förlänger 1 år "om kroppen håller" och det förblir hans sista år som fotbollsspelare, han har ju sagt i typ alla intervjuer att han vill fortsätta jobba inom Bajen, typ jobba som coach med yngre för att lära ut tillslag osv.
Nästa säsong blir hans sista, sen lägger han skorna på hyllan och kanske tar en ungdomsledarroll eller något. precis som du säger.

Jag hoppas han går efter denna, hur mycket jag än gillar hans attityd osv.
Han räcker helt enkelt inte i Allsvenskan.

Haglund är en horribel fotbollsspelare, och det är ett mirakel att han överhuvudtaget tog sig utomlands från början..

image.jpg

Jag tycker det är helt rätt att inte förlänga med Solli, riktig krigare som tog oss tillbaka men det var dags att gå skilda vägar nu!

Vill bara understryka vikten av att köpa biljett och DYKA upp på sista matchen mot Malmö. Ett SM-guld tar något lag varje år, Publikrekord i Sverige tas inte varje år.
Om du hör någon som har biljett men inte går så hoppas jag ni skäller ut vederbörande big time.

EDIT: Hörde precis att Djurgården har hemma ikväll och har sålt 17-18.000, HA HA

Var så frustrerad igår på g från matchen.. Sen nu i efterhand har jag valt att inte dra för stora växlar av det hela utan bara konstatera som vanligt att vi har mycket att jobba på till nästa säsong! Först ska Malmö golvas!

Tillbaka
Topp