• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

Jaha, sista hemma för säsongen. Känns konstig nog helt okej att slutet är här, kanske för att vi har spöat Djurgården och Gnaget. Skönt att vara kvar nästa år och för det enorma publiktryck vi har skapat. Det är ju nästan absurt. Hoppas på rekordet nu men blir nog väldigt svårt, typiskt Bajen att det ska avslutas på sista matchen.
Folkets lag från Stockholm stad.

image.jpeg
Ser lovande ut.

Aha det var det!
Rekord i all ära, stort som fan, men det blir tyvärr usel stämning med många turister på plats. Dagens plus får Aidoo, skötte sig väldigt bra! Övrigt blek match.. Konstaterar att vi är sämst i Sverige på att sätta lägena, men det är sen gammalt

Jag som inte är riktig bajare, är jag turist? Jag gillar stämningen och glädjen på läktaren, just fotbollen kan jag mindre om. Trevlig kcäll på.er alla!

Mm Aidoo är spännande, han gjorde en brutal miss förut men verkar ha stor utvecklingspotential. Läste igår också att det inte är någon tvivel om att Nanne stannar.

Sant, men han var riktigt bra i matchen mot Malmö, bäst på plan för Bajen.
Det var ju han som tappa markeringen på hörnan vid 1-0 målet

Ang. säsongskort så undrar jag om det är någon som har erfarenhet från sektion 7 på bilden nedan?
Har i princip bara stått på kortsida och den andra kurvan vid långsideklacken men är sugen på miljöombyte.
Orkar dock inte med massa gnäll om man står upp under matchen. Heter ju "aktiv sittplats" men har ingen aning om vilka som sitter i denna sektion förrutom kat C nere vid hörnflaggan

12283250_10153612496805041_981580141_n.jpg

Ang. säsongskort så undrar jag om det är någon som har erfarenhet från sektion 7 på bilden nedan?
Har i princip bara stått på kortsida och den andra kurvan vid långsideklacken men är sugen på miljöombyte.
Orkar dock inte med massa gnäll om man står upp under matchen. Heter ju "aktiv sittplats" men har ingen aning om vilka som sitter i denna sektion förrutom kat C nere vid hörnflaggan

Stämmer att kat c sitter ibland längst ner men bara ett fåtal av dem har platser där så dem brukar få flytta sig.. Har suttit där ett par gånger och skulle säga att det är blandat med folk, men händer ju att den kurvan drar igång Andra sidan är ni klara så ändå ganska aktivt, i värsta fall kan du ju gå bakom rakt in i klacken:)

Absolut, men i övrigt var han absolut bäst. Blev ju matchens lirare av fansen.

Stämmer att kat c sitter ibland längst ner men bara ett fåtal av dem har platser där så dem brukar få flytta sig.. Har suttit där ett par gånger och skulle säga att det är blandat med folk, men händer ju att den kurvan drar igång Andra sidan är ni klara så ändå ganska aktivt, i värsta fall kan du ju gå bakom rakt in i klacken:)
Precis så tankarna går.
Men känns ju som att folk kan köpa att man står och skriker lite ibland då det ändå är aktiv sittplats.

Ok, jag är som flertalet vet Djurgårdare sedan barnsben. Så varför skriver jag då i tråden? Det är (faktiskt) inte för att jävlas. Utan såg följande rubrik på aftonbladet ikväll.

"Stort huliganslagsmål mitt i Stockholm"
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21891938.ab

Det visar sig att några hammarbyare (firman KGB?) tillsammans ätit julbord på gröna jägaren. Kändes väldigt fint, men självklart skall gnagarna (FB) komma och förstöra detta...

Smutsiga Gnaget!

Ok, jag är som flertalet vet Djurgårdare sedan barnsben. Så varför skriver jag då i tråden? Det är (faktiskt) inte för att jävlas. Utan såg följande rubrik på aftonbladet ikväll.

"Stort huliganslagsmål mitt i Stockholm"
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21891938.ab

Det visar sig att några hammarbyare (firman KGB?) tillsammans ätit julbord på gröna jägaren. Kändes väldigt fint, men självklart skall gnagarna (FB) komma och förstöra detta...

Smutsiga Gnaget!
Ett julbord är inte alltid ett julbord..
Enligt info så var det även lite DFG:are där på plats.. dock lite skumt om Firman och DFG skulle attackera samtidigt och då ->tillsammans-<(?)
Ologiskt...

Äh, sånt behöver vi väl inte spekulera i här. Fokus på det sportsliga.

Aidoo är klar för tre år och Nanne ska stanna enl. trovärdiga rykten.

Äh, sånt behöver vi väl inte spekulera i här. Fokus på det sportsliga.

Aidoo är klar för tre år och Nanne ska stanna enl. trovärdiga rykten.
Mm.. önskar jag kunde ändra mitt inlägg och radera det men tiden för edit har gått ut.. onödigt att ens dra i sånt skit här! skyller på att klockan var 04:25 ;)

On topic, jag gillar att Aidoo är klar! känns som att det finns mycket potential där
Guld värt om nanne stannar, vi behöver karln

Tillbaka
Topp