Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sheriffen elr Kenkas.Ingen har nog missat att Arnór Smárson Har skrivit på för 3? år och Melker Hallberg har kommit till truppen. Ganska intressant att Melker kommer på lån som sträcker sig fram till sommaren och behöver "speltid" vems plats på mittfältet tar han? Haglund? :S
Sheriffen har enligt mig slitigt arslet av sig och jobbar riktigt hårt. Visst han har fått ganska mycket gula men det glädjer mig att någon vågar gå på kropp!Sheriffen elr Kenkas.
Han är en viktig pusselbit i mittfältet, den som spelar med mest hjärta enligt mig... Hoppas han får behålla sin startplatsSheriffen har enligt mig slitigt arslet av sig och jobbar riktigt hårt. Visst han har fått ganska mycket gula men det glädjer mig att någon vågar gå på kropp!
Heja bajen!Om någon har missat att jag har blivit med hulk så här är den. Grön och vit.
Trevlig fortsättning
Om någon har missat att jag har blivit med hulk så här är den. Grön och vit.
Trevlig fortsättning
Sant, hade varit kul att se honom en säsong till, hoppas däremot hellre på att han får lämna. Vilket kommer tvinga oss att värva en till forward, då man knappast kommer kunna förlita sig på Alex. Förhoppningsvis då en målfarlig en.Verkar som att hallenius kan lämna för Helsingborg.. Jag diggar Hallenius, men förra året var det tufft för grabben.
Lever lite på gamla minnen när det gäller Linus, hade dock hoppats att han skulle få chansen 1 säsong till. Om ryktet stämmer dvs.
http://www.fotbolldirekt.se/2016/01/07/avslojar-hallenius-nara-lamna-bajen-overens-med-helsingborg/
Ibland måste man sluta krama gamla hjältar, och istället minnas dem för the good Times!Sant, hade varit kul att se honom en säsong till, hoppas däremot hellre på att han får lämna. Vilket kommer tvinga oss att värva en till forward, då man knappast kommer kunna förlita sig på Alex. Förhoppningsvis då en målfarlig en.
Ibland måste man sluta krama gamla hjältar, och istället minnas dem för the good Times!
Alex verkar vass, får se hur det ser ut på försäsongen, men det måste absolut in en till striker som uppbackning.
Typiskt Bajen att förlita sig på en annars
Det var det där med att krama gamla hjältar...[/QUOTE][QUOTE="Rock_N_Ron, post: 1206738
Synd oxå att Pablo inte fick chansen ett tag till... Tror han har en del att ge, trots allt...
Jag håller helt med! Tror mycket väl att Alex kan bli grym, men vill gärna se en (precis som du säger) till som uppbackningIbland måste man sluta krama gamla hjältar, och istället minnas dem för the good Times!
Alex verkar vass, får se hur det ser ut på försäsongen, men det måste absolut in en till striker som uppbackning.
Typiskt Bajen att förlita sig på en annars
Det var det där med att krama gamla hjältar...
Jag med tyvärr...
Men ev. semi mot Örebro är ju inom vettigt avstånd för mig! Men vi kanske ska ta en match i taget...
Bajen berör.Det är helt otroligt att "arbetarklubben" är det enda lag som har en tråd på ett klockforum...
Men det stämmer väl bra med ny-bajens hipsterstuk där stor publik är mer värd än riiktigta supporters eller någon slags sportslig framgång...
Fel tråd kompis!Ingen himmel är så blå som min !
Jäkligt svårt, vi har fått inte lite bra spelare och det verkar som spelarna har haft det hår på fyslägret och har många träningsmatcher framför sig så de borde komma i bra form när det väl är premiär. På tiden att försäsongen börjar tidigare i Sverige, så viktigt för vi ska kunna utvecklas som fotbollsnation.Är det bara jag som tror vi kommer att göra en rätt hyfsad säsong i år?
Ingen dålig julklapp! Haha han är ju störtskön, gillar honom som person men också som frälsareFöresten! Måste rekommendera Kennedys bok. Charmig och intressant.
Fick ett signerat ex i julklapp.
Killen har helt klart både självdistans och humor Här ett skönt smakprov:
Intressant! MotiveraKvalplats till superettan. Blir glad om vi hänger kvar.
Bättre än så kan vi väl ändå?Kvalplats till superettan. Blir glad om vi hänger kvar.