Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra där, ytterst relevant inlägg en dag som denna.Tänkte bara påminna er med en "tbt" på när vi stoppade Gnaget från guldet.
INGE SM GULD FÖR AIK!
Ja jag hoppas att vi är fler än typ 10 bajare på KSHar helt missat den här tråden då jag aldrig besöker forumets "lifestyle" del!
Kommer bli kul att följa och diskutera Bajen med andra klocknissar!
Det borde vi vara, men vem vet! Ska försöka aktivera mig så mycket dom möjligt!Ja jag hoppas att vi är fler än typ 10 bajare på KS
HahahHade inte tänkt att gå..vill fan inte ge dygårn någe deg...men fick en biljett i present av min dif-slyngel till son.
C u there....
Hade inte tänkt att gå..vill fan inte ge dygårn någe deg...men fick en biljett i present av min dif-slyngel till son.
C u there....
Instämmer helt!Skönt med biljetter fixade, dock otroligt fula biljetter måste jag säga...
Tog med honom på Bajen-Nyköping i mitten av 90-talet, men det blev lite för livat för stackarn, så han valde lugnet i korsningen Valhallavägen/Lidingövägen,Måste kännas kluvet! Du har alltså misslyckats så kapitalt i din uppfostran så han blivit DIF:are, men ändå så pass bra att han bjuder sin far på en biljett...
Interessant att det blev så! En av de fick du med dig i alla fallTog med honom på Bajen-Nyköping i mitten av 90-talet, men det blev lite för livat för stackarn, så han valde lugnet i korsningen Valhallavägen/Lidingövägen,
tror något hockeylag spelade in oxå?
Den yngre har dock årskort på Nya Sös.
Fortfarande lika kul....Tänkte bara påminna er med en "tbt" på när vi stoppade Gnaget från guldet.
INGE SM GULD FÖR AIK!
Även på en Tisdag!Fortfarande lika kul....
Nedre etage, vart står du?BAJEN VA' NAMNET! Vart ska ni stå på cupderbyt?
Min pappalediga kran Don Lillis bokade in oss på övre av oklar anledning.Nedre etage, vart står du?
Min pappalediga kran Don Lillis bokade in oss på övre av oklar anledning.
Ja men övre verkade inte så dåligt förra gången. Hade ett antal polare som sa att det var riktigt bra tryck!Min pappalediga kran Don Lillis bokade in oss på övre av oklar anledning.
Once you pop you can't stop?Övre is da shit....ingen muddring.
Om nu inte gårdarpacket har andra regler.