Glidarn
Basic
Redan ett klassiskt Tifo!Once you pop you can't stop?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Redan ett klassiskt Tifo!Once you pop you can't stop?
Efter Linus lämnade så är vi en man kort som jag förstått det. Kan Bajen snälla rara bara få in en riktigt vass anfallare nu. Halv nöjd med de här värvningarna..Har vi fått någon ny anfallare?
Försökte värva Vibe och Marcus Olsson i går, Olsson verkade intresserad av att komma till Stockholm.
Iofs så är ju han vb och där har vi ju det välbeställt, Solheim som förstaval och sedan forumfavoriten Batan....
Vinn idag.
Åsikter om startelvan? Nöjd med backlinjen, jag hade velat se Torsteinbø, Israelsson och Dusan på topp.
1. Ögmundur Kristinsson
77. Mats Solheim
23. Lars Sætra
2. Birkir Már Sævarsson
9. Stefan Batan
8. Johan Persson
5. Philip Haglund
11. Arnór Smárason
21. Melker Hallberg
10. Kennedy Bakircioglu, k
55. Imad Khalili
Avbytare
25. Tim Markström
3. Richard Magyar
4. Erik Israelsson
14. Fredrik Torsteinbø
18. Oliver Silverholt
26. Dusan Jajic
27. Isac Lidberg
Jag tycker det känns som Haglund slår flerpassningar hela tiden i varje match? Johan Persson är ju 100 gånger bättre än honom hur kan det vara så svårt att hitta någon som är likvärdig? In med Silverholt, Torsteinbø eller Isrealsson.Har lite mer att visa än i 1:a, va... Passningsträning på nästa träningspass, va!?!
Jingblad är väl kvar på Copacabana och letar forwards?Haglund har varit en flopp sen han anslöt. Det stora problemet är att vi fortfarande inte har en offensiv att prata om. Jingblad har inte lyckas värva tillräckligt och med fokus på vad vi behöver!
Skulle inte förvåna mig det minsta!Jingblad är väl kvar på Copacabana och letar forwards?
Tror gästerna börjar tröttna..Såg detta på ett forum, gillart.
Sänt: 2016-02-26 11:51
Är det nån mer än jag som tycker att laget känns som ett hopplock?
Ungefär som att försöka få ihop finporslin till en bättre middag genom att gå och rota i fyndlådorna på loppis.
Jävlig snygg karott. Måste gå att använda till nåt. Sockertång. En udda hög kantstötta tallrikar. En vas i kristall. Det blir bra det det här. På med lite blommor på bordet så märker de nog inget.
Såg detta på ett forum, gillart.
Sänt: 2016-02-26 11:51
Är det nån mer än jag som tycker att laget känns som ett hopplock?
Ungefär som att försöka få ihop finporslin till en bättre middag genom att gå och rota i fyndlådorna på loppis.
Jävlig snygg karott. Måste gå att använda till nåt. Sockertång. En udda hög kantstötta tallrikar. En vas i kristall. Det blir bra det det här. På med lite blommor på bordet så märker de nog inget.
Frågan är ju, vad består Nannes magi av?Hyfsat träffsäkert...
Hoppas Nannes magi kan ge verkan å få ihop killarna till ett samspelt lag. Får se hur det ser ut på måndag! Det måste dom f-n vinna så derbyt nästa helg betyder nå't (mer än bara äran att tvåla till Hyrgården)
Frågan är ju, vad består Nannes magi av?
De rapporter jag fått från luttrade snubbar som har sett det mesta har inte varit positiva.
Får väl hoppas på att de är nedtränade...
Jag är super på men lite framförhållningBara jag som tycker det vore riktigt kul med en liten GTG i samband med match under kommande säsong?
Givetvis, vi får bestämma ett datum som passar så många som möjligt!Jag är super på men lite framförhållning
Jag är på!Givetvis, vi får bestämma ett datum som passar så många som möjligt!
Bara jag som tycker det vore riktigt kul med en liten GTG i samband med match under kommande säsong?
Bara jag som tycker det vore riktigt kul med en liten GTG i samband med match under kommande säsong?
http://www.aegworldwide.com/sports/soccer/hammarbyfotboll
The Hammarby Sports Association was founded in 1897 to provide recreation and sports for the working classes and currently fields teams in sports as diverse as boxing, handball, and rowing. Its most notable team is Hammarby Fotboll, which won its first Swedish Championship in 2001 and its first European title in 2007, the UEFA Intertoto Cup
AEG has owned Hammarby since 2002 and also manages the teams stadium, Söderstadion in Stockholm, which holds nearly 14,000 fans
Frågor på det?
Fråga, hur gick "European title" 2007 till?
Fråga, hur gick "European title" 2007 till?