• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

Just idag e ja stark...

image.jpg

Startelvan! Nu kör vi, Forza!
1. Ögmundur Kristinsson

2. Birkir Már Sævarsson
23. Lars Sætra
3. Richard Magyar
9. Stefan Batan

8. Johan Persson
5. Philip Haglund

11. Arnór Smárason
4. Erik Israelsson
14. Fredrik Torsteinbø

7. Alexssander Medeiros de Azeredo

Ingen skönfotboll direkt men bra tempo i matchen so far faktiskt!!
Nu rök Israelsson också. :(

Spännande med match mot ett till derby, nu mot AIK. Är redan sjukt taggad!
Verkar bli så att matchen spelas på nya Söderstadion fast som hemma för AIK, på grund av Melodifestivalen på friends. Forza!

Fyfan för lottningen. Hann ju inte ens njuta av derbysegern igår innan det var dags för ny derbyångestmacka

Tisdag 15/3 på 18:30 på skithuset.
Råttorna tackar SvFF för gott samarbete.

Ja men vadå?!? De ska ju ha hemmafördel enl reglerna. Inte mycket att snacka om egentligen. Eller missar jag nåt?
(Å för mig passar nog tisdag bättre... Ska bara hitta på en anledning att vara i Sthlm den dagen... Även om jag hatar Friends som arena!)

enligt mig så är det alltid roligare att tysta ett lag på deras egna hemmaplan i ett derby! Känslan när det hände förra året var ju magisk.
Redan bokat flyg hem!

Ja men vadå?!? De ska ju ha hemmafördel enl reglerna. Inte mycket att snacka om egentligen. Eller missar jag nåt?
(Å för mig passar nog tisdag bättre... Ska bara hitta på en anledning att vara i Sthlm den dagen... Även om jag hatar Friends som arena!)
Jag citerade bara råttornas hemsida....:cigar:.
Personligen sätter jag aldrig min fot där igen.

Trist att behöva åka ut till rymdskeppet men bättre än att de skulle spela hemma på nya sös

Tillbaka
Topp